mannen en haken |
Reageer |
Autheur | |
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Februari 2012 om 14:56 |
....ik zag vanmorgen op de regionale tv. Friesland dat een aantal mannen les kregen in het haken met Zpagetti garen ....
waar het precies was weet ik niet....kreeg alleen het laatste stukje mee....... maar vond het leuk om te zien..... |
|
groetjes geesje
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn zonen (11 en 8) zitten vaak allebei te vingerhaken voor de tv! Blijkbaar heeft hun moeder een aanstekelijke hobby |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn schoonmoeder haar vader breide vroeger altijd kousen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaren terug heb ik mijn man ooit een haakpen en katoen in zijn handen geduwd. Dat verliep ongeveer zo:
Op de naaimachine gaat het hem prima af. Mijn vader heeft in zijn jonge jaren zelf een 3-persoons tent genaaid om te kamperen en sokken stoppen kan hij beter dan ik. |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk allemaal, wat jullie vertellen.
Anthony is ook vrijwilliger bij Kika, en ik brei berentruitjes voor Kika. Zo zei ie pas geleden tegen mij: Ma.....leer mij maar breien hoor, dan kan ik mee helpen met de truitjes......hihi dat ging ook zo |
|
natie.83
Hobbywonder Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vinger haken volgens mij heb ik
dat ooit ook een geleerd maar zou niet meer weten hoe het moet..... |
|
groetjes nathalie
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hetzelfde als met een haaknaald, maar dan staat de steek op je wijsvinger
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onze 3 kids wilden ook wel leren haken en breien. Nou dat
werd niet wat onze zoon kwam met haken het verst de meiden hadden gen geduld en zaten steeds met de draad in de knoop |
|
groetjes miranda
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag ergens op marktplaats een nieuw haakboekje voor kinderen, maar dat is waarschijnlijk meer voor meisjes, tasjes enzo.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |