Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mantel sidonie

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liezewies View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2020
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liezewies Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mantel sidonie
    Posted: 15 Februari 2020 om 12:55
Telpatroon 2 klopt niet, ik moet 18nld herhalen, maar staan maar
13 nld in patroon.
Iemand juiste? Anders zal kabel fout doorlopen..
Boek nr 165 -T18 - 628

Hopelijk kan iemand helpen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2020 om 23:22
De patronen hebben wij niet. Als het zo beschreven staat heeft iedereen dezelfde uitleg en telpatronen.
Zijn de eerste 5 naalden van het telpatroon gewoon rechts breien? En staat het niet geschreven in het patroon? (niet het telpatroon maar gewoon geschreven taal)
Back to Top
Liezewies View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2020
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liezewies Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2020 om 09:57
Kan ik ergens een foto doorsturen?
Is enkel een telpatroon op tekening,
De uitleg van blauw en groen is
nergens terug te vinden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2020 om 10:26
via mupload kunt ge een foto hier plaatsen. De volledige link met alle haakskes voor forums gebruiken en hier plakken.



Staat er echt 18 naalden of bedoelen ze misschien telpatroon 2, 18 keer herhalen?deze vest?
Back to Top
Liezewies View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2020
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liezewies Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2020 om 11:08
Er zijn 5 telpatronen, de nld kloppen.
Maar bij telpatroon 2, niet. Het lijkt alsof de afbeelding niet volledig doorkwam.
Want onderaan zie je nog streepjes maar niet meer in vakjes, denk echt fout in druk.
Maar kabel moet echt doorlopen hè!
Foto lukt mij niet😏
Via e-mail?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2020 om 11:24
Ik zal u een mail sturen en als die aankomt haalt ge uw mailadres hier dan weg. (op post options rechts klikken en wijzigen en dan uw mailadres verwijderen en niet vergeten op reageer of update onderaan te klikken).

Als het echt een stuk is dat er niet opstaat vrees ik er echter voor.

heel waarschijnlijk zit ik nu in uw ongewenste.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns