Marie Claire - zacht en natuurlijk |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Juni 2011 om 17:13 |
Ik ben op zoek naar de boekjes van Marie Claire, zacht en
natuurlijk breien. De laatste nieuwe versie is natuurlijk in de winkel te koop, maar zijn er hier die het hebben of eerdere versies kunnen bezorgen? het mogen gerust kopies zijn. In de bib hier zijn ze niet te vinden. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
anders een oproepje op marktplaast zetten. heb ik laatst ook gedaan en een goedkoop een boekje voor het maken van vilten poppetjes op de kop kunnen tikken.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
heb daar geen ervaring mee, op zo'n sites. Misschien eerst
even wachten of er nog mensen zijn die me kunnen helpen? desnoods kan ik ze wel via breisites bestellen. |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hallo Oktoberfee
ik heb je via een site een mailtje gezonden met hopelijk de uitleg van het boekje. Bij even verder zoeken zag ik dat ook Hobbydoos, het ter beschikking zou hebben. Misschien daar toch even zien groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
ja, inderdaad. ben het dan ook tegengekomen. nogmaals
bedankt voor de link :-p |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |