Marshall van Paw Patrol |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hartstikke mooi zeg. Chapeau
|
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
Wow schitterend!!!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat is die mooi gemaakt .prachtig knap hoor
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
o die is cool!!!!
|
|
![]() |
|
Jolantje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Wel prijzig Mg! Voor 2 patronen kan ik een heel boekje kopen, jammer!
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Zo mooi met zijn hoedje ,knap gedaan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Alweer zo mooi gemaakt!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Nou, dan koop je toch een heel boekje? Niemand verplicht je dit patroon te kopen. Persoonlijk vind ik 4 Euro nog best meevallen. Vergeet niet dat MG hier ongetwijfeld veel werk aan gehad heeft en ze ongetwijfeld niet zo wijdverspreid zal verkopen als de makers van boekjes die op bol.com staan. |
|
![]() |
|
Jolantje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 November 2012 Status: Offline Points: 142 |
Ik wist niet dat je boos werd... C4th! Ik vind het patroon geweldig en weet dat er veel tijd in gaat zitten maar 5 euro vind ik best duur... Moet op de kleintjes letten! Ik had hem graag gekocht! Succes MG?!
|
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Ik ken het niet, maar hij is wel heel mooi geworden
|
|
![]() |
|
Ik word niet boos Jolantje, ik heb er persoonlijk geen baat bij dat MG patronen verkoopt, alleen vind ik het zo typisch nederlands dat iets direct als "duur" wordt aangekondigd.
Het mag dan weliswaar 5 euro kosten, de helft van een boekje, maar ik heb ervaringen met de patronen van MG, die zijn over het algemeen duidelijker dan menig boek en MG is daarnaast ook nooit te beroerd om je nog even te helpen als je toch ergens een onduidelijkheid ziet. Dat heeft de schrijfster van zo'n boek nog nooit gedaan. Nederlanders willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Nu loopt men te piepen dat V&D, Hema en Blokker het zo moeilijk hebben en bijna omvallen, maar men vindt het blijkbaar niet zo erg dat men daar spontaan alle benodigdheden gaat halen ipv hard naar de Action toe te hollen voor diezelfde producten, maar dan van mindere kwaliteit en wel veel lagere prijs. Als je het te duur vind: Prima, dan koop je het niet, maar laat dan ook niet zo'n ontzettend negatief commentaar achter. Daar kan ik wel boos om worden. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Wat een beeld van een hondje. En dat zelf bedacht en ook nog het patroon uitschrijven, knap hoor. Ik heb een keer een patroon uitgeschreven, wat een werk. Ik vind het al heel moeilijk om een wijziging die ik aanbreng te beschrijven.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik vind hem prachtig. Heel knap om zoiets in 3D na te maken van een plaatje
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |