|
Reageer ![]() |
Autheur | |
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
![]() Posted: 05 Juni 2009 om 13:12 |
Hallo allemaal, heeft iemand van jullie, of misschien weet er iemand een te staan. Een applikatie haakpatroon van een matrouchka, sommige mensen zeggen ook wel een babouschka - ik hoop dat ik het goed schrijf- . Mijn kleindochter heeft een gat gevallen in een nagenoeg nieuwe broek en dacht, als ik het zo kan oplossen. Nog een vraag erachteraan, ik heb om de gebreide kousevoetjes gevraagd, maar tot op heden niet gekregen. Ga het patroon met wol geven aan ee oudere vriendin die al zo veel paar sokken heeft gebreid voor "die en gene". In plaatst van een bloemetje geef ik haar dit dan. Alvast heel hartelijk dank en een goed weekend. Maaike(a) |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Maike het patroon is onderweg naar je toe, ik heb het van Eline gekregen en stuur het nu door naar jou.
Ook een goed weekend Groetjes van |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Bij de Hema hebben ze ook opstrijkmatrouchka's, voor als er nog eens een gat valt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
leaf ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 03 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
![]() |
Oooh, wat leuk. Zou ik dat patroon ook mogen. Ik spaar Matroesjkas, dus ik zou er heel blij mee zijn.
|
|
groeten marjolein
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Marjolein geef even je emailadres door dan komt het patroon jou kant op.
Groetjes van |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Leaf, ik heb ook nog naaipatronen van matroesjka's. heb je interesse ?
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Hoi Marjolein en anderen, Ik heb hier nog een maspatroontje van. Ik kan het helaas alleen hier niet toevoegen. Snap er niets van hoe ik een document of een plaatje mee kan sturen haha. Bij belangstelling stuur je mail adres dan zend ik het op die manier. Groetjes Simone |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
![]() |
Simone, Een bijlage kan je hier niet bijvoegen, daarvoor moet je een mailtje met bijlage naar het e-mailadres van de desbetreffende persoon sturen. Nadine |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Hoi Nadine, Ik zag dat je wel foto's erbij kan plaatsen. Gisteren heb ik daar na gekeken maar ik ben zo pcblond dat ik daar niets van begrijp haha Emailen kan ik wel dus dat wordt geen probleem. Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
Hallo,
Zou ik zo brutaal mogen zijn om ook te vragen naar het gehaakt patroon en eventueel het naaipatroon hier van. Alvast bedankt. |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb een site gevonden waar je deze leuke popjes kan haken (niet 3d) http://www.ls-liane-stitch.de/ klik op hakeln en dan Matryoschka Heel veel verschillende voorbeelden. Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
Hoi Simone,
Ze zijn erg leuk. Ze staan in de favoriete. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |