Maxi cosi zak |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sommigen beginnen heeeeeeeeeeeeel vroeg, dan doe je er langer mee
![]() |
||
![]() |
||
Jopaa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Status: Offline Points: 213 |
|
Helaas moet ik jullie teleurstellen! Het patroon is te onduidelijk en de maten staan overal kriskras door heen geschreven, je kunt er geen fatsoenlijk iets van maken zonder uitleg! Dus jullie hebben er niets aan.. Jammer, had graag willen helpen
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
|
Geeft niets komen wel weer wat tegen
![]() Je bent het in ieder geval niet vergeten
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Deze misschien?
|
||
![]() |
||
|
hij is wel leuk Hetwich..
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Heeft een collega van mij gemaakt voor haar baby en het resultaat was erg mooi en praktisch.
|
||
![]() |
||
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
|
misschien kan je hier wat mee? |
||
![]() |
||
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
|
Je kunt misschien ook een ronde doek haken/breien zoals een Lodger wrapper en dan op de goede plek gaten inhaken/inbreien. Zie voorbeeld voor een genaaide: http://www.farbenmix.de/nl/puppenschlafsack.html
|
||
Groet,
Yobsje |
||
![]() |
||
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
|
Ik heb hier een breipatroon gevonden, het is wel in het engels: http://stitchmesoftly.blogspot.nl/2011/06/baby-snuggle-wrap-knitting-pattern.html
|
||
Groet,
Yobsje |
||
![]() |
||
|
Yobsje, die is leuk, heb het opgeslagen. Je weet maar nooit!!! (ik niet meer hoor
![]() |
||
![]() |
||
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
|
Heb hier al even niet meer gekeken...
![]() Dank jullie wel voor het meedenken. Het boekje waarvan ik dacht dat het patroon daarin stond heb ik terug... maar helaas daar staat het niet in. En ik weet zeker dat ik een patroon moet hebben. Yobsje: het patroon dat jij hebt, ga ik proberen te vertalen en die evt. maken. Mocht iemand nog een gebreid patroon hebben, ik hou me aanbevolen.
|
||
![]() |
||
Juf Nyny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 211 |
|
Oh ik zie nu pas dit topic...mijn beste vriendin gaat als alles meezit bevallen in januari en dan is zo een trappelzak wel handig!Perfecte cadeau dus....Zijn er hier al patroontjes van rondgemaild,zowel haken als breien?Het Engelse breikatoen heb ik al opgeslagen,eens zien of ik het kan vertalen...
Andere patroontjes zijn welkom..... |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Ik heb je het reispakje gestuurd.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Juf Nyny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 211 |
|
Dank u Magtelt!
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |