maya de bij en pop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Mei 2013 om 10:58 |
hoi iedereen
ik ben op zoek naar twee patronen eentje van maya de bij ... en de tweede zal iets moeilijker zijn ik zoek nameljk voor een vriend van me een pop hij doet aan travestie en staat dit jaar vijf jazr op de planken .. grote show dus ... nu heb ik het in nen hoofd gestoken dat ik een pop van hem wil maken ;-) ... het mag dus echt iets speciazl zijn ... zelf vind ik niet goed wat ik zoek ... melekskeuh |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kwam laatst Maya de Bij tegen.....maar waar was dat nou ook al weer?
iemand had zelf een patroon gemaakt, ik ga even kijken voor je!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Bij Blokker zijn de mannetjesbarbies (Ken) niet zo duur, ik dacht iets van € 7. Kun je daar dan geen Barbiejurk voor maken? Het is een beetje een surfboy. De Ken in designkleding is duurder.
Ik heb wel een gebreide bij, maar dat is niet de echte Maja. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() |
|
madebyhome ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
oh die maya de bij is zeker schattig !!!!! nu nog een zonnetje ..... of als we dit patroon gaan aanschaffen komt er een zonnetje
![]() |
|
![]() |
|
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
super ! xx
|
|
![]() |
|
het is niet de bedoeling om en mannelijke pop aan te kleden met vrouwen kleren ... het moet echt een vrouwen pop/knuffel zijn ...
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ik heb wel gehaakte basis poppen en popjes daar kan je misschien wat mee doen met een avond jurl ofzo . Ik heb geen idee eigenlijk hoe je een travestie po zou moeten maken ik denk n.l. dat je toch te vrouwelijk uit komt waardoor het niet duidelijk is dat het om travestie gaat.
Dan zou ik toch ook voor de ken pop gaan, maar ja ik snap ook wel dat je dan zo'n verkleedfeest pop krijgt .
Ik zal je mijn basis patroontjes sturen dan kan je kijken of je daar wat mee kan. |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Je kunt voor iets over de top gaan.
Een tijdje terug was er iemand die een hele mooie miss piggy had gemaakt (kan hem zo snel niet vinden, maar was iemand die hulp nodig had om er meer een diva van te maken). Als je in plaats van een varkenssnuit een schattig neusje maakt, met veel haar, glitterjurk met inkijk, boa en een flinke bos hout voor de deur voor bij de inkijk, moet toch wel iets travestietig worden? Ik ben zelf niet zo thuis in het wereldje
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
ik denk dak eens een foto moet posten ... als je hem tegen komt kan je aan geen enkel ding zien dat het een man is ;-) veel mannen hebben zich al mispakt en een blauwte gelopen
zal als ik mijn pc heb eens eentje posten en als de pop lukt komt zr er zeker op .. xxx |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
hahahaha dat is een vriend van mij ook eens over komen die dacht een lekkerwijf aan de haak geslagen te hebben en wij wisten wel wie het was maar hebben dus niks gezegd en hij heeft haar mee naar huis genomen voor een gezellige nacht
Nou een half uur later kwam ze gierend van de lach weer het café in. We hadden een klein opzetje gemaakt . Die vriend beweerde namelijk dat hij het altijd zou zien en merken als het geen vrouw was. Hij heeft ons daarna ook een paar dagen ontweken hihihihi.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |