Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

McmurryW8f

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: McmurryW8f
    Posted: 31 Januari 2014 om 10:02
Is dit een echt forumlid of hebben de Amerikanen door dat wij ze door hebben?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 10:43
Klinkt redelijk echt, weinig cijfers. Maar denk je echt dat de Amerikanen doorhebben dat we een afweerschild aan het breien zijn en dat die CAL deken een rookgordijn is.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 11:04
๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 11:42
Nee, dit is natuurlijk echt.  Het is iemand die gek is op McFlurry's, maar heel slecht in typen.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 13:31
sst niets laten merken iw1463 anders hebben ze straks ook door an onze knuffels stiekem getraind zijn voor aanvallen en de sleutelhangers voor spionnen werk
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 16:28
Spy cam in het oogje van een gehaakt aapje, oei.

En wat voor gevaarlijk spul kun je niet allemaal onder een poncho of stola verstoppen?

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 17:03
Ik moet zeggen dat ik een hekel heb aan dit soort namen. Beschouw het als een motie van wantrouwen tegenover diegenen die wel gewoon hun naam geven. Ik weet het, dat kan net zo goed een gefingeerde naam zijn. Maar dan valt het tenminste niet op en voelt het voor mij een stuk prettiger. Volgens mij is het ook geen echt lid, kijk maar eens naar het profiel met de zgn echte naam. Bovendien natuurlijk weer uit Amerika.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 17:20
Misschien een Boze Vogel ....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 21:28
W8f zou wacht effe kunnen betekenen.

wat rozengeur.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 02:30
Ik weet niet of dit een echt lid is of niet  
Maar  ik wil  eigenlijk even reageren op  dat er gezegd wordt dat een gefingeerde naam een motie van wantrouwen is  tegenover degene die wel hun echte naam geven. Maar dat is  onzin sorry  ik heb destijds mijn echte naam hier opgegeven, maar heb daar wel een beetje spijt van en dat  is niet voor de leden nu of oud leden maar wel  voor  een paar vervelende sujetten die mij telkens op  internet lastig vielenCry dus Ik heb nu overal gefingeerde namen verder alleen bij de oude sites nog mijn eigen naam, maar daar heb ik ze over het algemeen al geband. Of gewoon weg  bij die site (waren veel spelletjes dus dat scheelt weer in haaktijdWink
Maar dat kan dus een hele goede reden zijn om een gefingeerde naam te gebruiken. Dan hoef je niet telkens op je hoede te zijn. 
Ik kan je zeggen het  is knap vervelend als die lui ieder keer vervelend lopen doen als ze je naam tegen komen. en ik  denk dat als je op een andere site mij met echte naam tegen komt  ik daar al heel lang lid ben en die figuren mij niet meer daar lastig kunnen vallen. Of dat mijn account daar  eigenlijk niet meer gebruikt wordt , maar ik het niet zelf kan verwijderen

Ik wil alleen maar zeggen oordeel niet te snel als  je een gefingeerde naam tegen komt  maar  wees zoals nu wel op je hoede idd want  je weet het nooitWink

trouwens in sms taal is W8FF inderdaad wacht effen en dat  is niet echt amerikaans dus als ze zich voordoen als  amerikaan en ze noemen zich zo  dan klopt er iets niet  want  wacht effe is nederlands

zo heb je ook  ffW88 ofwel effe wachten Yja  mijn dochter leert me af en toe wat  van die sms taal  hihihih

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 09:14
@ macheri. Mijn opmerking mag dan misschien wat kort door de bocht zijn. En er zijn ook een heleboel redenen te bedenken waarom je je eigen naam niet geeft. Maar er is een verschil, voor mij dan, tussen een eventueel bestaande fantasienaam en een letter/cijfernaam. Mijn hobbydoosnaam is ook niet mijn roepnaam, die was al vergeven. Ik onderteken met mijn echte naam en jij ook. Dat maakt het verschil. Bovendien wilde ik alleen maar zeggen hoe IK het voel. Voor de rest moet iedereen vooral blijven doen wat hij of zij zelf wil.
Groetjes, Lida.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 10:02
Ik dacht dat de spelling van mijn naam redelijk zeldzaam was, maar toen ik hem in google intikte bleek het in de middeleeuwen en de gouden eeuw te wemelen van de Magtelts, niks Machteld of Mechtild. Op zich is het wel makkelijk, dat ik hem als gebruikersnaam kan gebruiken met mijn spelling. Ik heb nog geen vervelende ervaringen gehad en mochten mensen mijn naam herkennen, vind ik dat leuk.

wat rozengeur.
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 15:02
In het amerikaans/engels zou je 'w8' uitspreken als 'w-eight' (wait) wat ook wachten betekent. Maar dan klopt die f niet meer. Hm, zou het dan toch?
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 15:10
Magtelt, jouw naam deed mij altijd al denken aan Heer Halewijn of Floris ende Blanchefloer.  Dus dat past.
Groetjes, Lida.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 17:23
Mijn ouders lazen net de Gijsbreght van Aemstel, toen ze in de gaten kregen, dat er een tweede op komst was. Mijn oudste zus was vernoemd naar mijn oma van vaders kant, mijn oma van moeders kant heette Japke, maar mijn moeder wilde liever een niet-familienaam kiezen. Als kind was ik er niet blij mee, Maggi in je soep, Maggi-soep.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 17:40
Ooooh Magtelt, wat erg..ik noem je vaak Maggi, als soort troetelnaam, snorrieeeee.. ik spreek het wel op zn engels uit maar dat hoor je natuurlijk niet :-) mij riepen ze vroeger na als : meleen koeiespeen, ook niet fijn hoor... haha
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 18:17
Hoi  Lidwina  het was  niet  als  kritiek bedoeld hoor maar  meer  als uitleg  over  mogelijk  oorzaak van gebruik  en ik  snap ook wel wat jij bedoeld. Maar als ik  dan ook  verder lees  zijn er  meer redenen om een alias te gebruiken.
Maar  met iedere naam kaner wel wat  op  gemaakt worden zoals   bij mij Marielle frikandelle of  grote delle enz.enz En kijk die kwam ik op  een gegeven moment ineens ook  overal op  fora en spelletjes tegen met de nodige andere ellende van toen. Vandaar dat  ik zeg lastig vallen is een  jeugd pestkop van vroeger waar  ik even geen puf voor ha en dat  mijn naam hier dus staat en op  enkele andere sites  pech en nu ik  er hier  zo over zit te schrijven heb ik ineens zoiets  van wat  maakt  hij me nu  eigenlijk  hij heeft mijn jeugd zitten verklooien en nu  probeerd hij het weer en trap ik er weer  in. 

Goh  wat  kan een spionage topic ineens therapeutisch zijn Wink en wat  kunnen kwartjes toch raar vallen af en toe. Dus ik  ben en blijf  voortaan gewoon Marielle en de betekenis van mijn nickname  is ook  niet  Moeilijk  
Marielle  Cheryl  Richard weten ze dat  ook  (en jullie dus)

Tjonge wordt het ineens een heel  ander  onderwerp  sorry hoor maar  het lucht eigenlijk heel erg op  Wink

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 18:53
Er zijn er meer die me nu Maggi noemen, ik vind het nu niet erg meer, wel op de lagere school, maar dat is al zรณ lang geleden. Het was ook niet echt als pesten bedoeld, misschien vonden ze het een koosnaampje.

Volgens Dr. Phil geef je mensen macht over je, als je boos of verdrietig blijft over pesten. Hij vindt dat je hen moet vergeven, niet omdat het ok was, maar om die negatieve band te verbreken. Zij gingen vrolijk door met hun leven en jij blijft hangen in de sfeer van die nare tijd. Wat mij betreft, hoef je niet te vergeven, maar ze een schop onder hun denkbeeldige achterste geven lucht vast ook op.

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 19:03
Oh nee Marielle, ik had het niet als kritiek opgevat maar gewoon als uitleg. Ik heb gelukkig een moeder gehad die bij alle pesterijen of plagerijen heel lakoniek reageerde en relativeerde. Ik was daar soms wel vreselijk nijdig over. Maar het heeft er wel toe bijgedragen dat ik mij nooit heb laten klein krijgen door pesters. Inderdaad Magtelt, die denkbeeldige schop werkt prima.
Groetjes, Lida.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 19:55
nou en dat niet alleen als er nu zo een pestkop op dit forum komt en jou gaat neten heb je ons hoor meid, wij laten niemand hier pesten, we mogen van mening verschillen maar pesten nee dat gaat niet gebeuren, je bent een lieve meid met een sterke mening en dat mag, maar ik heb jou nog nooit iemand zien pesten, nee pesters bannen wij uit en we laten ons leven daar door niet meer beheersen, daar zijn we nu te groot en te wijs voor om ons leven door zulke losers te laten beheersen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.328 seconden.
Lang Yarns