McmurryW8f |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Januari 2014 om 10:02 |
Is dit een echt forumlid of hebben de Amerikanen door dat wij ze door hebben?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klinkt redelijk echt, weinig cijfers. Maar denk je echt dat de Amerikanen doorhebben dat we een afweerschild aan het breien zijn en dat die CAL deken een rookgordijn is.
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
๐๐๐๐๐๐๐
|
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, dit is natuurlijk echt. Het is iemand die gek is op McFlurry's, maar heel slecht in typen.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
sst niets laten merken iw1463 anders hebben ze straks ook door an onze knuffels stiekem getraind zijn voor aanvallen en de sleutelhangers voor spionnen werk
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spy cam in het oogje van een gehaakt aapje, oei.
En wat voor gevaarlijk spul kun je niet allemaal onder een poncho of stola verstoppen? |
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet zeggen dat ik een hekel heb aan dit soort namen. Beschouw het als een motie van wantrouwen tegenover diegenen die wel gewoon hun naam geven. Ik weet het, dat kan net zo goed een gefingeerde naam zijn. Maar dan valt het tenminste niet op en voelt het voor mij een stuk prettiger.
Volgens mij is het ook geen echt lid, kijk maar eens naar het profiel met de zgn echte naam. Bovendien natuurlijk weer uit Amerika.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien een Boze Vogel ....
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
W8f zou wacht effe kunnen betekenen.
|
|
wat rozengeur. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of dit een echt lid is of niet
Maar ik wil eigenlijk even reageren op dat er gezegd wordt dat een gefingeerde naam een motie van wantrouwen is tegenover degene die wel hun echte naam geven. Maar dat is onzin sorry ik heb destijds mijn echte naam hier opgegeven, maar heb daar wel een beetje spijt van en dat is niet voor de leden nu of oud leden maar wel voor een paar vervelende sujetten die mij telkens op internet lastig vielen dus Ik heb nu overal gefingeerde namen verder alleen bij de oude sites nog mijn eigen naam, maar daar heb ik ze over het algemeen al geband. Of gewoon weg bij die site (waren veel spelletjes dus dat scheelt weer in haaktijd Maar dat kan dus een hele goede reden zijn om een gefingeerde naam te gebruiken. Dan hoef je niet telkens op je hoede te zijn. Ik kan je zeggen het is knap vervelend als die lui ieder keer vervelend lopen doen als ze je naam tegen komen. en ik denk dat als je op een andere site mij met echte naam tegen komt ik daar al heel lang lid ben en die figuren mij niet meer daar lastig kunnen vallen. Of dat mijn account daar eigenlijk niet meer gebruikt wordt , maar ik het niet zelf kan verwijderen Ik wil alleen maar zeggen oordeel niet te snel als je een gefingeerde naam tegen komt maar wees zoals nu wel op je hoede idd want je weet het nooit trouwens in sms taal is W8FF inderdaad wacht effen en dat is niet echt amerikaans dus als ze zich voordoen als amerikaan en ze noemen zich zo dan klopt er iets niet want wacht effe is nederlands zo heb je ook ffW88 ofwel effe wachten Yja mijn dochter leert me af en toe wat van die sms taal hihihih |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ macheri. Mijn opmerking mag dan misschien wat kort door de bocht zijn. En er zijn ook een heleboel redenen te bedenken waarom je je eigen naam niet geeft. Maar er is een verschil, voor mij dan, tussen een eventueel bestaande fantasienaam en een letter/cijfernaam. Mijn hobbydoosnaam is ook niet mijn roepnaam, die was al vergeven. Ik onderteken met mijn echte naam en jij ook. Dat maakt het verschil. Bovendien wilde ik alleen maar zeggen hoe IK het voel. Voor de rest moet iedereen vooral blijven doen wat hij of zij zelf wil.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht dat de spelling van mijn naam redelijk zeldzaam was, maar toen ik hem in google intikte bleek het in de middeleeuwen en de gouden eeuw te wemelen van de Magtelts, niks Machteld of Mechtild. Op zich is het wel makkelijk, dat ik hem als gebruikersnaam kan gebruiken met mijn spelling. Ik heb nog geen vervelende ervaringen gehad en mochten mensen mijn naam herkennen, vind ik dat leuk.
|
|
wat rozengeur. |
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het amerikaans/engels zou je 'w8' uitspreken als 'w-eight' (wait) wat ook wachten betekent. Maar dan klopt die f niet meer. Hm, zou het dan toch?
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, jouw naam deed mij altijd al denken aan Heer Halewijn of Floris ende Blanchefloer. Dus dat past.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn ouders lazen net de Gijsbreght van Aemstel, toen ze in de gaten kregen, dat er een tweede op komst was. Mijn oudste zus was vernoemd naar mijn oma van vaders kant, mijn oma van moeders kant heette Japke, maar mijn moeder wilde liever een niet-familienaam kiezen. Als kind was ik er niet blij mee, Maggi in je soep, Maggi-soep.
|
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooh Magtelt, wat erg..ik noem je vaak Maggi, als soort troetelnaam, snorrieeeee.. ik spreek het wel op zn engels uit maar dat hoor je natuurlijk niet :-) mij riepen ze vroeger na als : meleen koeiespeen, ook niet fijn hoor... haha
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Lidwina het was niet als kritiek bedoeld hoor maar meer als uitleg over mogelijk oorzaak van gebruik en ik snap ook wel wat jij bedoeld. Maar als ik dan ook verder lees zijn er meer redenen om een alias te gebruiken.
Maar met iedere naam kaner wel wat op gemaakt worden zoals bij mij Marielle frikandelle of grote delle enz.enz En kijk die kwam ik op een gegeven moment ineens ook overal op fora en spelletjes tegen met de nodige andere ellende van toen. Vandaar dat ik zeg lastig vallen is een jeugd pestkop van vroeger waar ik even geen puf voor ha en dat mijn naam hier dus staat en op enkele andere sites pech en nu ik er hier zo over zit te schrijven heb ik ineens zoiets van wat maakt hij me nu eigenlijk hij heeft mijn jeugd zitten verklooien en nu probeerd hij het weer en trap ik er weer in. Goh wat kan een spionage topic ineens therapeutisch zijn en wat kunnen kwartjes toch raar vallen af en toe. Dus ik ben en blijf voortaan gewoon Marielle en de betekenis van mijn nickname is ook niet Moeilijk Marielle Cheryl Richard weten ze dat ook (en jullie dus) Tjonge wordt het ineens een heel ander onderwerp sorry hoor maar het lucht eigenlijk heel erg op
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn er meer die me nu Maggi noemen, ik vind het nu niet erg meer, wel op de lagere school, maar dat is al zรณ lang geleden. Het was ook niet echt als pesten bedoeld, misschien vonden ze het een koosnaampje.
Volgens Dr. Phil geef je mensen macht over je, als je boos of verdrietig blijft over pesten. Hij vindt dat je hen moet vergeven, niet omdat het ok was, maar om die negatieve band te verbreken. Zij gingen vrolijk door met hun leven en jij blijft hangen in de sfeer van die nare tijd. Wat mij betreft, hoef je niet te vergeven, maar ze een schop onder hun denkbeeldige achterste geven lucht vast ook op. |
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Oh nee Marielle, ik had het niet als kritiek opgevat maar gewoon als uitleg. Ik heb gelukkig een moeder gehad die bij alle pesterijen of plagerijen heel lakoniek reageerde en relativeerde. Ik was daar soms wel vreselijk nijdig over. Maar het heeft er wel toe bijgedragen dat ik mij nooit heb laten klein krijgen door pesters. Inderdaad Magtelt, die denkbeeldige schop werkt prima.
|
|
Groetjes, Lida.
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou en dat niet alleen als er nu zo een pestkop op dit forum komt en jou gaat neten heb je ons hoor meid, wij laten niemand hier pesten, we mogen van mening verschillen maar pesten nee dat gaat niet gebeuren, je bent een lieve meid met een sterke mening en dat mag, maar ik heb jou nog nooit iemand zien pesten, nee pesters bannen wij uit en we laten ons leven daar door niet meer beheersen, daar zijn we nu te groot en te wijs voor om ons leven door zulke losers te laten beheersen
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |