Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

McmurryW8f

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2014 om 20:48
Ik heet Hut van mijn meisjesnaam, kun je je voorstellen hoe ik daarmee gepest werd vroeger Unhappy (Hut, steek je vinger in je...... neus). Ik kan er nu niet meer mee zitten.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 10:20
Oei pijnlijk, nou het gaat goed zo allemaal even onze jeugdtrauma's van ons afwerpen. Ik heb/had een brilletje.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 10:34
ik heb/had rood haar..... luizen ongesteld of he rooie spring eens op groen. het is nu verkleurd naar blond met iets een rode gloed. als nieuw "dom" blondje gaat er nu weer een wereld voor mijn open.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2014 om 03:00
Tja  eigenlijk  is pesten iets  van onbegrip  van iets dat  anders is maar  proberen kapot te maken. Ik  ben er  zelf zo goed  als vanaf maar  zoals je al gelezen hebt blijft het toch altijd  nog doorspoken. Ik  was (ben nog) dik en had  een beugel  etc. dus  ga maar na. Maar  dit topic is eigenlijk  gelukkig de laatste stap die ik nog  moest  nemen. Soms  kunnen dingen raar  lopen. 

Waar  ik  wel  moeite me heb is dat  pesten zo  moeilijk te bestrijden is als  ik bij ons  op  het schoolplein kijk  dan is het zo  ongrijpbaar  om er  echt wat tegen te kunnen doen want  soms zijn de pesters zich er echt niet van bewust terwijl de slachtoffers  zich er  overbewust van zijn en overal wat achter  zoeken. Wat jammer  dat  het  zo  ongrijpbaar  is en dat mensen elkaar dit  aan doen want  let  op  het  is niet  alleen van knideren volwassenen doen het  ook  en die zijn nog erger  want die weten waar ze mee bezig zijn. 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.969 seconden.
Lang Yarns