|
Reageer ![]() |
Autheur | |
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() Posted: 28 Augustus 2009 om 09:55 |
Wie heeft er ervaring met van dat glitter meebreigaren?? http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/glitter-koper-03.as p Ik heb bruine mohair garen en wil daar een overslag vestje van maken en het leek mij net dat beetje extra geven om van dat glitter erbij te nemen. Ik heb er wel eens mee gehaakt (bij een katoentje- kerstdingetjes) maar nog nooit gebreid. Had al een klein proefje ermee gemaakt maar aangezien dat zilver was vond ik het niet zo mooi staan bij dat bruin. Zat te denken aan dat kopenkleurige. Hoeveel zou ik ongeveer nodig hebben voor een vestje zonder mouwen met garen op naald 4.5 (met een fantasie steekje). Als ik iets te veel heb vind ik dat niet erg maar veels te veel vind ik nu ook weer zonde. |
|
![]() |
|
inge.v ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
![]() |
Ik kijk altijd naar het aantal meters er op een bolletje zit. En veronderstel dat het meebreigaren even lang moet zijn als de andere wol.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Ik denk dat ook dat die evenveel moet zijn als de andere wol
|
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
Ik heb creaties 09/10 van de leverancier van dit garen liggen en even voor je gezocht of er modellen in staan die dit garen meebreien. Heb er 2 gevonden. Ze adviseren voor een v-halstrui maat 40/42 2 klosjes in een simpele steek. Voor een trui maat 40/42 in ajourmotief en met driekwart mouw 3 klosjes. Als ik het nareken in looplengte zou het moeten kloppen dat de looplengte van je garen gelijk moet zijn aan de looplengte van je meebreigaren. ik hoop dat het duidelijker is voor je. Als je nog vragen hebt waarmee ik je kan helpen dan hoor ik het wel. Jolanda
|
|
![]() |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Als ik het zo lees dan moet 2 klosjes wel genoeg zijn. Bestel ik er voor de zekerheid gewoon 3..... Bedankt voor het meedenken |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |