Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Meerderen in patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Trijntje1962 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Trijntje1962 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Meerderen in patroon
    Posted: 11 Maart 2013 om 21:49
Voor de mouwen moet ik 2 steken vanuit de kant elke 6e naald 1 steek meerderen. Het patroon is 4 recht, 4 averecht. Hoe kan ik de gemeerderde steken in patroon breien?
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2013 om 23:23

Ik kijk altijd naar het patroon vanaf een aantal steken van de kant en tel dan terug hoe ik moet beginnen aan het begin en eind van de naald loopt het dan na het meerderen niet helemaal door maar na 2 naalden is het weer een gewoon patroon, alleen heb je dan eerst bijv. 1 st recht 4 averecht, na de 2e meerdering 2st recht, 4 averecht, na de 3e meerdering 3 recht 4 averecht enz.

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 10:17
Geen probleem van maken, eerst gewoon de meerderingen maken, en bij de volgende naald het patroon weer oppakken. Het is de onderkant van de mouw. Je ziet er niets van.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2013 om 13:25
Ik doe het ook zoals pippie
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.512 seconden.
Lang Yarns