Meerderen in patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Trijntje1962 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 Maart 2013 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Maart 2013 om 21:49 |
Voor de mouwen moet ik 2 steken vanuit de kant elke 6e naald 1 steek meerderen. Het patroon is 4 recht, 4 averecht. Hoe kan ik de gemeerderde steken in patroon breien?
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kijk altijd naar het patroon vanaf een aantal steken van de kant en tel dan terug hoe ik moet beginnen aan het begin en eind van de naald loopt het dan na het meerderen niet helemaal door maar na 2 naalden is het weer een gewoon patroon, alleen heb je dan eerst bijv. 1 st recht 4 averecht, na de 2e meerdering 2st recht, 4 averecht, na de 3e meerdering 3 recht 4 averecht enz. |
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Geen probleem van maken, eerst gewoon de meerderingen maken, en bij de volgende naald het patroon weer oppakken. Het is de onderkant van de mouw. Je ziet er niets van.
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Ik doe het ook zoals pippie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |