Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MEETING BIJ CORRIE IN DORDRECHT

 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 18:22

Misschien even bij het berichtje zetten wat je plaatst in dit topic waar je woont. Dan kunnen we kijken of we met elkaar kunnen reizen. Stel er komen 3 of 4 personen uit de buurt van overijssel en die willen wel maar denken, pff alleen is wel ver. Maar met zijn viertjes is het al een stuk leuker.

Met je woonplaats achter je naam kun je zo even snel contact zoeken met anderen.

Ik zit midden in de chemo's dus ik zie er eventjes vanaf deze keer.

     All you need is love.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2010 om 23:13

wat een goed idee MEIA,

 

groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 10:47
Of alleen de eerste twee cijfers van je postcode, als je je woonplaats niet bekend wilt maken. Ik woon in Apeldoorn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 17:13
ik woon in Putte 4645 ik hoop er bij te zijn, maar dat is nog beetje afwachten! maar het was vorige keer zoooo plezant!!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 20:42

Sniffel, snuffel  Is Dordrecht zo dichtbij. Rijd ik bijna blindelings naar Corrie. Zitten we net dat weekend met vrienden in Biddinghuizen. Jammer zeg. Ik had Corrie al voor ik de datum wist aangeboden om te helpen met de voorbereiding. Maar dat gaat nu natuurlijk ook niet lukken. He jammer zeg. Maar het pinksterweekend (het weekend van de 22e is namelijk het pinksterweekend) met vrienden weg is echt een traditie. En die hebben we vorig jaar al gemist door Manuels geboorte. Dus dit jaar kijken we er dubbel naar uit. We gaan dan met elkaar naar het opwekkingsfeest op het evenementen terrein van walibi flevo. Elk jaar is daar een groot evenement met veel muziek, lezingen en andere activiteiten. Daar genieten we altijd enorm van. En nu met de kindjes, zij hebben een meisje van 18 maanden die helemaal lirisch is van Mana zoals zij Manuel noemt, is het natuurlijk helemaal genieten.

Wel balen Corrie van je migraine. Je dacht er eindelijk van af te zijn. je hebt ook al zoveel geporbeerd om eindelijk van je andere overgangskwaaltjes af te komen. Maar het wordt je duidelijk niet gegund.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2010 om 20:57

naam

woonplaats

Evt. opmerking

Komt zeker/misschien

Angela

Amsterdam

Wil graag meerijden met iemand

misschien

Joke

 

 

misschien

Tony

Tilburg

 

misschien

Odette

Noord-holland

 

misschien

Magtelt

Apeldoorn

Kan gehaald of gebracht worden.

misschien

Butterfly

Arkel

 

Denkt er over na

Chrisje

Putte/ België

 

misschien

 

 

 

 

Ik heb vast een klein opzetje gemaakt voor een eerste tabel. Misschien kan iemand anders deze overnemen. Maar als je via Word een tabel tekent, kan je hem vervolgens kopiëren en dan in het topic plakken.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2010 om 10:40

Als het het pinsterweekend word zullen er meerderen niet kunnen moet het toch een andere datum worden dan???????

 

Claartje vertel ik wil deze dag echt niet zonder jou hoor.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 10:44

Lieve allemaal

Ik zie nu in hoe lastig het kan zijn een meeting te houden maar 3 x is scheepsrecht het word zaterdag 12 juni en ik verander het niet meer.

Op zaterdag kunnen wij ook naar het handwerkwinkeltje dus dat is mooi.

Laat maar horen wie er kan dan maken wij er een fijn dagje van met z,n allen.

 

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 12:40
jammer 12 juni is gezien mijn tentamens een weekje te vroeg. Hoop de volgende keer echt te kunnen. dordrecht was wel redelijk dichtbij geweest
Groeten Jacqueline
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 15:16
Ik heb geen beletsels op 12 juni.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 16:22
Ik ook niet en Dordrecht is niet zo gek ver weg dus ik kom.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 17:54

Voorlopig zeg ik ja,ik kom,maar je weet het nooit zeker,zo'n lange tijd van te voren.

het staat in ieder geval in de agenda.

Angela,als het allemaal doorgaat,kan je via woerden,dan haal ik je daar op.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 18:22

Jammer, ik had jullie graag weer willen zien. Dit wordt dan de tweede keer dat ik niet kan

Het is echt te ver bij mij vandaan.

Groetjes Catharina

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 19:17

Oke Corrie, ik heb weer gestreept in mijn agenda en deze datum er in gezet.

Hoop dat er heel veel hobbydoosjes zullen zijn!!!!

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 19:47
Originally posted by catharina catharina wrote:

Jammer, ik had jullie graag weer willen zien. Dit wordt dan de tweede keer dat ik niet kan

Het is echt te ver bij mij vandaan.

dan moet het de volgende keer maar eens in het noorden

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2010 om 20:26
IK HOOP ECHT DAT ER VEEL MEISJES KUNNEN KOMEN EN WIE WEET eVELIEN OOK
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2010 om 02:49
Maar snel even een nieuw lijstje maken. 2 kunnen er al wel zie ik.
     All you need is love.

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2010 om 08:32
In principe kan ik 12 Juni, het is natuurlijk afhankelijk van wat ze in het ziekenhuis gaan doen met me. Maar de datum staat genoteerd.
TONY
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2010 om 10:23

het lijkt me wel gezellig (denkdenkdenk)

of ik kan, hangt af van mijn ouders, dus ik kan het niet zolang van te voren zeggen, en om dat eind alleen te rijden?
ik woon in Woudenberg

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2010 om 11:40
hee lol Woudenberg is mijn meisjesnaam
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns