Meggie |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Maart 2015 om 09:23 |
Mee gedaan aan een KAL op Ravelry.Ik heb mij niet aan de kleuren gehouden. De romp is gebreid met Special Dk op pen 3. De kleertjes voornamelijk met Lana Grossa Merino en Cool Wool, gebreid op pen 3,5. De krullen zijn gemaakt van Lana Grossa Tweed. De wol om breipennen gewonden, nat gemaakt en in de oven 1 uur op 70 graden laten drogen. Goed laten afkoelen en op het hoofd maken. Wees gewaarschuwd, is niet geschikt om mee te spelen, de krullen blijven er niet in als het 100% wol is. Een groot gedeelte acryl is veel beter. Volgens de geleerden zou het zelfs op 90 graden C mogen, vond ik voor wol een beetje veel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
o die is prachtig! knap gedaan!!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Oh wat een schatje
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
wat een mooie!!
lleuk koppie en de ogen zijn goed gelukt! |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
woooooow. Weet je wat ik knap vind lidwina? Dat jij alles tot in het kleinste detail perfect weet te krijgen.
|
|
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Wat een schoonheid!
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Een mooie dame!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Wat een prachtige pop!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
O wat leuk! Kijk, dat soort CAL's mis ik altijd.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
allereerst vind ik het een leuke naam.
en ze is weer perfect gemaakt. prachtig. en hoe zet je de krullen op het hoofd vast ? |
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Ze is schitterend geworden!
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze is echt prachtig geworden.
De haren zijn super en een goed idee. ![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Heel mooi en ook de grote strik op haar rug staat leuk.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Iedereen heel hartelijk bedankt.
Ik moet zeggen dat ik ook wel trots ben op het resultaat. Ze zit op de bank, zodat ik haar goed kan zien, naar mij te kijken en ik denk: yes, gelukt. @ Bep. Dat perfect afwerken, Tja, dat is een kwestie van veel naar voorbeelden kijken, niet tevreden zijn met het eigen resultaat, uithalen en opnieuw beginnen. Dat betekende voor de ogen en ook voor het mondje wel een paar uurtjes. @ Bloem. Eerst haak je een soort van mutsje op het hoofd en dat naai je vast. daarna heb ik de haren erop gehaakt, zoals je franjes aan een sjaal maakt. Toen heb ik van een aantal plukken weer een lus gemaakt op ongeveer dezelfde manier. Heb ik niet zelf bedacht hoor. De ontwerpster heeft op een youtube filmpje uitgelegd hoe het moest. Er heeft ook iemand het hele hoofd vol met lussen gehaakt. Ziet er ook leuk uit. Het leuke van deze Kals is dat uiteindelijk iedereen wat anders doet en je daar veel van leert.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Wat een prachtige pop.Petje af super mooi!
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
ik ben meteen.......smoorverliefd op Meggie
![]() ![]() en ze heeft dezelfde kleur haar als ik maar dan met die krullen...... misschien moet ik ook maar eens n uurtje met mn hoofd in de oven gaan liggen ![]() |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
PRACHTIG
![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Héél mooi gedaan!!!
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Oh die is mooi zeg
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |