Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

met open mond.

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 18:26
ik krijg het op mijn lach spieren als ik al die kleerdjes zie, sorry hoor ik bedoel dat niet vals of gemeen, maar ik vind het echt niet leuk voor zo'n beestje en kijk als je zo'n klein hondje heb(waar van ik de naam niet kan schrijven) die hebben het vaak koud dus die hebben een vachtje nodig, maar een hondje voor bij je handtasje kopen en dan behangen met kleerdjes en sieraden enz enz, zie je een wolf al lopen met kleren aan dat is toch ook zielig, het is en blijft een dier, zo denk ik er over, je ziet nooit een konijn in een jurkje waarom dan wel een hond, ooooooo en nu niet boos op me worden hoor, want ik hou heel erg van dieren en ik bedoel het echt niet vals of gemeen
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 18:43
Geef je groot gelijk hoor Elma, ik vind het ook niks, al die kliertjes puur omdat ze hun hondje als popje willen gebruiken. En daar wil ik ook niemand mee beledigen trouwens, maar laat een hond gewoon lekker hond zijn denk ik dan.
Ik zag een tijdje geleden een mopshondje lopen met een petje en een zonnebril op.
Ziet er wel grappig uit natuurlijk, maar het is lijkt me toch niet leuk voor zo'n beestje.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 18:54
tsjiewawwaatje Magtelt jij hebt vast niet zo'n hond  LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
(moest trouwens 2x lezen om te lezen wat er stond, maar dat ligt aan mij!!) Wink

Katten hoeven geen neurose te hebben om personeel in dienst te hebben om de deur open te doen!!!!
Bij onze vorige kat hebben we beiden bezworen en notarieel vast laten leggen dat we niet meer onder het eten opstaan om de deur open te doen......helaas Confused
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 19:09
Het spreekwoord is toch niet voor niets!

Een hond heeft en een baas en een kat personeel!!LOL

Zelf hou ik ook niet van hondjes met kleertjes aan vind het zielig!
Vroeger wilde ik samen met mijn vriendin de poes wel eens als pop gebruiken en dan moet tie natuurlijk ook wel een jurk aan!
Weet nog wel dat het beestje niet wist hoe gauw hij er weer uit moest komen!!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2012 om 19:13
KLOPT!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns