Met spoed.... |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Oktober 2014 om 15:01 |
....m'n clover amor haaknaald 4!!!
Liep even naar boven voor iets, kwam terug, haaknaald weg. Maar dan ook echt helemaal niet meer te vinden. Het hele huis op z'n kop gehad, nergens. De kleine man weet van niets....... |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jenny heeft ze nu met korting te koop. snel bestellen dan heb je hem morgen in huis
|
|
oant Sjen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha, dank je Bloem!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
#ademinademuit
Niet op de trap gelegd toen je naar boven liep of ergens op een tafeltje waar je langs kwam ? In je haar gestoken ?
Tussen de kussens van de bank ? Vlak naast het toetsenbord van laptop/pc ? In de gordijnen ? Aan het plafond ? In de bol met wol ?
Geheugensteuntje: #4 dat is die paarse ? Nog niks ?
Arme jij
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat kosten die ,bloemetje
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien bidden tot de heilige Anthonius goede vrind zorg dat ik mijn haaknaald vind?
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Joehoe, ik ben weer blij!!!!!
Toch maar even de zware bang weggeschoven en ....ja, waar rempel daar lag ie dan toch. O zo fijn. Bedankt voor het meedenken en zoeken, top!
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig, je kunt weer verder :)
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahh irritant is dat! Ik heb een keer gehad dat mijn haaknaald nr 3 spoooorloos was. Lag hij achter m'n bed..
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je breisels en haaksel in een boodschappentas bewaart, kan de haaknaald of korte breinaald precies verstopt zitten in een naad.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn dat hij terecht is. Ik ben mijn clover ook eens kwijt geraakt en nooit meer gevonden. Ik was er wel mee op stap geweest ;-) Alles zat in mijn tas, zelfs mijn hulpdraadje, behalve mijn haaknaald.
Gelukkig ondertussen weer een nieuwe, maar het blijft toch balen. |
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was er echt even saggo om, en toen ik hem vond maakte ik echt een vreugde dansje, kinderen gelijk ook helemaal hyper, of was dat door de storm?
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn dat je je haaknaald weer gevonden hebt.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
echt heel erg fijn dat je haaknaald weer boven de steken en toeren is
niks is vervelender als je je haaknaald kwijt bent zo raak ik hem nogal eens kwijt als ik naar de zolder loop om iets te zoeken, dan ligt ie dus ergens waar ie echt niet hoort heel veel haakplezier nu is er weer is groet van nia |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn dat hij er weer is,zo heb er 2 van 2,5 en 2 van no 3...
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er ook een aantal op reserve, zo van die klassieke. In nood zijn die erg welkom.
Gelukkig moest je geen nieuwe kopen en kan je verder aan de slag.
|
|
Grx
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook reserve, maar niet van de clover amour en daar haak ik zo graag mee.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |