middel dat echt helpt tegen |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger werden daar sous bras voor gebruikt .
Had geen idee of die nog waren Even gezocht en warempel die zijn nog te koop . Zijn van katoen en wasbaar . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en ook wegwerpgevallen heb ik gezien. Is wel duur, want met zo 1 paar kom je natuurlijk niet toe. Voordeel is wel dat je de katoenen kan kookwassen.
Ik denk niet dat ze hem wil ruilen. Ze is er te veel aan gehecht geraakt. Het bonneke is netjes overgeschreven in een boekje en ondertekend, zelfs met 4 getuigen bij. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Steeds nieuwe kleren kopen lijkt mij kostbaarder, maar wie weet komt de gouden tip nog. Ik ben eigenlijk aan het wachten
op de reactie op de tip van Oepske (kaal scheren)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
die isozeep zag hij wel zitten. De rest wat minder.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je moet er wat voor over hebben, de mode (en sommige mannen) verwachten ook dat wij van alles met ons okselhaar doen se ?
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |