Mijn bloemstukje |
Reageer | Pagina <1234 6> |
Autheur | |
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig zo mooi allemaal.
|
|
|
|
CorryO
Groupie Lid sinds: 29 Maart 2017 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben nog steeds bezig, en ondertussen ook met een andere bezig
Het begint er een beetje op te lijken, alleen van die Russische is de bovenkant niet recht, dus was opnieuwe begonnen iets anders, maar ook daar is de bovenkant niet recht van. Maar we gaan door zal vast goed komen ] |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker bezig CorryO, mooi hoor
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze alle drie iets hebben en het gemeenschappelijke (buiten de kleur) dat ze hebben zijn de regelmatige steken (even groot en even strak)
|
|
|
|
CorryO
Groupie Lid sinds: 29 Maart 2017 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
|
Thnx dames
Maar ik snap niet waarom de bovenlijn niet recht is. Heb er een uitgehaald en ben opnieuw begonnen maar hetzelfde probleem. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heb je allemaal mooie en leuke dingen gemaakt. En nu weer met een stola/omslagdoek bezig, toppie hoor. Leuk om te doen hé
|
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
foutje
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtige dingen heb je gemaakt. Voor de bloemen heb ik het garen in huis, maar het komt er maar niet van.
Ik denk dat die bovenlijn niet recht is omdat je naast die schelpen,zo zal ik ze maar noemen, lossen met vasten hebt. Het ballen netje noem ik dat dan maar. Het ene heeft een veel zwaardere structuur dan het andere. Ik weet niet wat je uiteindelijk als afsluiting wil gaan nemen. Maar stel het wordt ook iets zwaarders, bv iets met stokjes. Dan denk ik dat het goed komt. Bovendien helpt natmaken en opspannen vaak.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Héél mooi !
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw... schitterend (ook namens sjef smoel die hier heel erg van onder de indruk was)
|
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een om en om patroon. Ik ga het gewoon proberen moet eerst zien dat ik het volgende foutje op gelost krijg, de bogen komen niet uit nadat ik d granny heb gehaakt . Morgen weer een nieuwe dag// |
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
Voordeel is dat het allemaal kleine onderdelen zijn van dat bloemstukje |
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
Thnx, wie is Sjef Smoel? |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt al die kleine onderdelen een voordeel noemen Corry, maar daarna moeten ze wel nog tot een geheel gevormd worden!! Hier ligt een zwaan in onderdelen te wachten!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een prachtige bloemstukken heb je gemaakt. De andere spullen zijn natuurlijk ook mooi. Je omslagdoek heeft een mooi patroon.
|
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is ook weer waar, gaat wel een hele hoop tijd in zitten |
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je net 10 toeren uit kunnen halen omdat er een foutje in zat. Te laat gezien ggrrrrr |
|
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
Het eind is in zicht, het vreet katoen, zitten al 12 bollen Cantania Grande in en moet er denk nog wel minimaal 6 in dus ff denken of ik het wel af ga maken, wordt wel een hele dure stola.
Maar hij wordt wel mooi al zeg ik het zelf. Het is trouwens niet de Russische die moet ik nog |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
De stola is nu al heel mooi
|
|
Reageer | Pagina <1234 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |