Mijn bloemstukje |
Reageer | Pagina <1 3456> |
Autheur | ||
Haarlemmertje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Te walgelijk voor woorden...hoe we soms met dieren omspringen.
Wie lust er nou nog... haaievinnensoep...kikkerbilletjes....ganzenlever... |
||
CorryO
Groupie Lid sinds: 29 Maart 2017 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jip dat is hem, twijfel of ik doorga of uithaal, dillema :D |
||
CorryO
Groupie Lid sinds: 29 Maart 2017 Locatie: Gelderland Status: Offline Points: 58 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ook een hele klus, maar wel een mooie zeg |
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Herkenbaar, heb ik ook. Ik maar ik heb hem al zo vaak uitgehaald omdat het niet wilde lukken dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb. |
||
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(1)
|
|
Ik wil graag iets tegen je zeggen maar weet eigenlijk niet goed wat...
Aan de ene kant heb ik zoiets van...laat lekker zitten, je bent een mens, geen machine. Maar aan de andere kant...je hebt hem voor lange tijd. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Als je het foutje laat zitten stoor je je er misschien lange tijd aan! Moeilijk hoor...om je hier raad in te geven. Ik ben benieuwd wat je gaat doen! |
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ga hem het weekend aan de kids laten zien, als die niets zien dan laat ik het zo......denk ik |
||
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Het is altijd moeilijk om in dit soort situaties raad te geven...
We kunnen ten slotte niet in het hoofd van een ander kijken... Ik heb er thuis ook 1 die als hij maar weet dat het niet goed is het liefst alles weer opnieuw doet... Met haken haal ik normaal ook echt alles uit... Kan ik niet tegen dingen die niet goed zijn... Maar deze fout zie ik zelf niet eens zitten ( of ik moet achter mezelf aan kunnen lopen en dan nog valt het niet op )... Dus heb mezelf streng toegesproken deze fout te laten zitten... CorryO we kunnen niet in jou hoofd kijken maar dat je zegt als de kids het niet zien laat ik het zitten... Vind ik een hele goede overweging... Haarlemmertje heb voor mijn jas meer lossen opgezet als nodig was dus ik kom er gelukkig nog mee weg zonder te hoeven gaan lijnen... En ach op wat we eten letten we toch altijd al maar of het ook echt nut heeft dat gevoel heb ik niet echt... Heb voor mezelf ook gezegd dat eeuwig lijnen ook geen leven is... Dan maar een gezellig dikkertje als een chagrijnige slanke den... |
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nog een paar franjes en de Russische sjaal is af, morgen nog een bol bijhalen dan kan ik hem afmaken
|
||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Op de klok te zien stond jij al vroeg voor de camera: PRACHTIGE SJAAL !!!
Elke door jou vermeende fout wordt opgenomen in de schoonheid van het haakwerk. Serieus, het ziet er super uit.
|
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Was gisteren avond, :D Dank je, ben er ook heel blij mee. |
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
die is heel mooi geworden en vooral lang en nog vooraller : vlug en met veel doorzettingsvermogen.
|
||
|
||
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Prachtig gedaan🌺
|
||
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik wilde ook een lange Bep, die zijn bijna niet te koop. Die korte zijn overal te koop Ik ben best veel aangekomen na ziekte en chemo en wilde me dikke reet bedekt hebben, en dat is gelukt |
||
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ook complimenten voor jouw humor om een positieve oplossing te creëren voor een nare bijkomstigheid als gewichtstoename. De driehoekige vorm wijst met zijn punt VOORBIJ het dikste deel. Hiermee leidt je de aandacht naar een andere dunne plaats. Toen jij het had over een "dikke reet" moest ik 'm eerst gaan zoeken. Het punt-effect heeft dus goed gewerkt.
|
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dank je Kamilla, dat is net de bedoeling Mijn kont is echt een recreatie gebied geworden zo groot. Mede ook door dat ik een hele holle rug heb lijkt hij nog groter. En je kan beter positief blijven, van negatief zijn wordt niemand beter. Tegen de kinderen zeg ik altijd, je hebt meer moeder terug gekregen om van te houden |
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hij is prachtig geworden. Ik dacht: wel erg lang. Las je reden, maar wat ik zo door de gaten heen kan zien valt dat dik best mee. Het ligt er natuurlijk aan welk formaat je van jezelf gewend bent.
Heeft de therapie geholpen?
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
Haarlemmertje
Post Options
Thanks(1)
|
|
Corry...mijn laatste bericht op dit forum is voor jou...kon het niet laten!
Wat een prachtig werk heb je gemaakt. Ik ben 56 jaar mar heb nog nooit iemand op straat gezien die zo'n mooie omslagdoek droeg. Hier ga je op straat opmerkingen over krijgen. En ik zie de fout...namelijk dat je hem niet voor mij hebt gemaakt! Heel veel draagplezier toegewenst! |
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
O, waarom ga je stoppen? Ha ha niet voor jou gemaakt, tja er zijn al meer kapers op de kust die hem hebben willen. |
||
CorryO
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dank je, ik wilde ook heel graag een lange, dat is ook de reden dat ik de Russsische maakte omdat die lang is Welke therapie bedoel je Heb er meer dan een |
||
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
|
Heel erg mooi geworden.
En juist dat wit maakt het erg chique! |
||
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
||
Reageer | Pagina <1 3456> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |