Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn bloemstukje

 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 14:53
Te walgelijk voor woorden...hoe we soms met dieren omspringen.

Wie lust er nou nog...
haaievinnensoep...kikkerbilletjes....ganzenlever...

Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 15:03
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Als ik al iets zie dat op enige onregelmatigheid lijkt dan is het in de punt. In de eerste schelpenrand na de stokjes, als ik van beneden naar boven kijk. Maar zoals mijn vader altijd zei: een blinde zou er wat voor over hebben om het te zien.

Jip dat is hem, twijfel of ik doorga of uithaal, dillema :D
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 15:05
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Als je spul wat uit de winkel bekijkt dan mankeert er ook genoeg aan. Maar vaak storen we ons er dan minder aan dan wanneer we het zelf maken en er zit een foutje in!

Ik ben ook bezig met een vest/jas ..Suziefreubels. Mijne gaat wel lekker snel...op naald 6. Ik heb het achterpand af en ben halfverwege het linker voorpand.

Het wordt gebreid met drie draden, mohair achtig, ik kan dus amper de steken van elkaar onderscheiden. Uithalen gaat dus ook echt niet. En omdat het met drie draden is moet ik zo opletten dat ik echt in alle drie de draden steek ...het is een heel gedoe!

Dit is em..

https://www.hobbydoos.nl/patroon/12144/vest

Ook een hele klus, maar wel een mooie zeg
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 15:07
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Perfectionisme is iets wat niet na te leven is...
Maar naar je beste kunnen doen proberen we volgens mij altijd...
Heb ook al een klein foutje ontdekt in mijn winterjas die op de naald staat...
Het gaat niemand opvallen maar ik weet dat het erin zit...
Ach ja degene die het ziet is een pietlut in mijn ogen...
Normaal zou ik het uithalen en overnieuw doen...
Maar deze is vrij ver terug niet te zien dus laat ik het bij deze zo...

Herkenbaar, heb ik ook.
Ik maar ik heb hem al zo vaak uitgehaald omdat het niet wilde lukken dat ik er eigenlijk geen zin meer in heb.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 15:32
Ik wil graag iets tegen je zeggen maar weet eigenlijk niet goed wat...

Aan de ene kant heb ik zoiets van...laat lekker zitten, je bent een mens, geen machine.
Maar aan de andere kant...je hebt hem voor lange tijd. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Als je het foutje laat zitten stoor je je er misschien lange tijd aan!
Moeilijk hoor...om je hier raad in te geven. Ik ben benieuwd wat je gaat doen!
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 16:07
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ik wil graag iets tegen je zeggen maar weet eigenlijk niet goed wat...

Aan de ene kant heb ik zoiets van...laat lekker zitten, je bent een mens, geen machine.
Maar aan de andere kant...je hebt hem voor lange tijd. Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Als je het foutje laat zitten stoor je je er misschien lange tijd aan!
Moeilijk hoor...om je hier raad in te geven. Ik ben benieuwd wat je gaat doen!

Ik ga hem het weekend aan de kids laten zien, als die niets zien dan laat ik het zo......denk ik
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2017 om 16:19
Het is altijd moeilijk om in dit soort situaties raad te geven...
We kunnen ten slotte niet in het hoofd van een ander kijken...
Ik heb er thuis ook 1 die als hij maar weet dat het niet goed is het liefst alles weer opnieuw doet...
Met haken haal ik normaal ook echt alles uit...
Kan ik niet tegen dingen die niet goed zijn...
Maar deze fout zie ik zelf niet eens zitten ( of ik moet achter mezelf aan kunnen lopen en dan nog valt het niet op )...
Dus heb mezelf streng toegesproken deze fout te laten zitten...

CorryO we kunnen niet in jou hoofd kijken maar dat je zegt als de kids het niet zien laat ik het zitten...
Vind ik een hele goede overweging...

Haarlemmertje heb voor mijn jas meer lossen opgezet als nodig was dus ik kom er gelukkig nog mee weg zonder te hoeven gaan lijnen...
En ach op wat we eten letten we toch altijd al maar of het ook echt nut heeft dat gevoel heb ik niet echt...
Heb voor mezelf ook gezegd dat eeuwig lijnen ook geen leven is...
Dan maar een gezellig dikkertje als een chagrijnige slanke den...
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 09:33
Nog een paar franjes en de Russische sjaal is af, morgen nog een bol bijhalen dan kan ik hem afmaken
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 09:57
Op de klok te zien stond jij al vroeg voor de camera: PRACHTIGE SJAAL !!! Clap 

Elke door jou vermeende fout wordt opgenomen in de schoonheid van het haakwerk. Tongue Serieus, het ziet er super uit. 
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 10:34
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Op de klok te zien stond jij al vroeg voor de camera: PRACHTIGE SJAAL !!! Clap 

Elke door jou vermeende fout wordt opgenomen in de schoonheid van het haakwerk. Tongue Serieus, het ziet er super uit. 

Was gisteren avond, :D

Dank je, ben er ook heel blij mee.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 10:49
die is heel mooi geworden en vooral lang en nog vooraller : vlug en met veel doorzettingsvermogen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 11:59
Prachtig gedaan🌺
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 12:38
Originally posted by bep bep wrote:

die is heel mooi geworden en vooral lang en nog vooraller : vlug en met veel doorzettingsvermogen.

Ik wilde ook een lange Bep, die zijn bijna niet te koop.
Die korte zijn overal te koop
Ik ben best veel aangekomen na ziekte en chemo en wilde me dikke reet bedekt hebben, en dat is gelukt
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 13:35
Originally posted by CorryO CorryO wrote:

Ik ben best veel aangekomen na ziekte en chemo en wilde me dikke reet bedekt hebben, en dat is gelukt

Ook complimenten voor jouw humor om een positieve oplossing te creëren voor een nare bijkomstigheid als gewichtstoename. De driehoekige vorm wijst met zijn punt VOORBIJ het dikste deel. Hiermee leidt je de aandacht naar een andere dunne plaats. Toen jij het had over een "dikke reet" moest ik 'm eerst gaan zoeken. Het punt-effect heeft dus goed gewerkt. Smile
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 13:51
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Originally posted by CorryO CorryO wrote:

Ik ben best veel aangekomen na ziekte en chemo en wilde me dikke reet bedekt hebben, en dat is gelukt


Ook complimenten voor jouw humor om een positieve oplossing te creëren voor een nare bijkomstigheid als gewichtstoename. De driehoekige vorm wijst met zijn punt VOORBIJ het dikste deel. Hiermee leidt je de aandacht naar een andere dunne plaats. Toen jij het had over een "dikke reet" moest ik 'm eerst gaan zoeken. Het punt-effect heeft dus goed gewerkt. Smile


Dank je Kamilla, dat is net de bedoeling
Mijn kont is echt een recreatie gebied geworden zo groot. Mede ook door dat ik een hele holle rug heb lijkt hij nog groter.
En je kan beter positief blijven, van negatief zijn wordt niemand beter.
Tegen de kinderen zeg ik altijd, je hebt meer moeder terug gekregen om van te houden
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 14:00
Hij is prachtig geworden. Ik dacht: wel erg lang. Las je reden, maar wat ik zo door de gaten heen kan zien valt dat dik best mee. Het ligt er natuurlijk aan welk formaat je van jezelf gewend bent.
Heeft de therapie geholpen?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2017 om 19:55
Corry...mijn laatste bericht op dit forum is voor jou...kon het niet laten!

Wat een prachtig werk heb je gemaakt. Ik ben 56 jaar mar heb nog nooit iemand op straat gezien die zo'n mooie omslagdoek droeg. Hier ga je op straat opmerkingen over krijgen.

En ik zie de fout...namelijk dat je hem niet voor mij hebt gemaakt! Heel veel draagplezier toegewenst!
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 15:11
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Corry...mijn laatste bericht op dit forum is voor jou...kon het niet laten!

Wat een prachtig werk heb je gemaakt. Ik ben 56 jaar mar heb nog nooit iemand op straat gezien die zo'n mooie omslagdoek droeg. Hier ga je op straat opmerkingen over krijgen.

En ik zie de fout...namelijk dat je hem niet voor mij hebt gemaakt! Heel veel draagplezier toegewenst!

O, waarom ga je stoppen?
Ha ha niet voor jou gemaakt, tja er zijn al meer kapers op de kust die hem hebben willen.
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 15:13
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Hij is prachtig geworden. Ik dacht: wel erg lang. Las je reden, maar wat ik zo door de gaten heen kan zien valt dat dik best mee. Het ligt er natuurlijk aan welk formaat je van jezelf gewend bent.
Heeft de therapie geholpen?

Dank je, ik wilde ook heel graag een lange, dat is ook de reden dat ik de Russsische maakte omdat die lang is
Welke therapie bedoel je
Heb er meer dan een
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2017 om 15:43
Heel erg mooi geworden.
En  juist dat wit maakt het erg chique!
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns