Mijn Computer |
Reageer
|
| Autheur | |
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Mijn ComputerPosted: 15 Augustus 2012 om 13:56 |
|
Hoi Dames,
Ik vertelde gisteren dat ik mijn verrassing swap had ontvangen en dat de foto nog kwam.
Helaas ben ik met mijn computer naar de apple zaak geweest en ze kregen mijn fotostickie er niet uit .
Dus de computer moest ik achter laten hij word opgestuurd kosten wel even 79,- euro en dan nog hopen dat de cd niet is beschadig anders moet daar ook nog een ander worden ingezet, nu die kosten wil ik nog even niet weten hoor, maar ja het moet toch gebeuren.
Ik zit nu even op de oude computer, waar ik van de buren internet ontvang, maar dat is dan wel en dan weer niet. Ik zal proberen toch te lezen op hobbydoos maar ik denk dat jullie me 14 dagen niet horen want zo lang neemt het in ieder geval voordat ik de computer weer terug heb.
Dus de foto van mijn swap moet nog even wachten want dat stickie zit dus in de mac.
Groetjes, Lidia
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 14:07 |
|
Dat is erg vervelend! Hoop voor je dat je cd niets stuk is en dat je computer snel gemaakt is.
|
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 14:43 |
|
Goh wat vervelend! Pas las ik toch ook al dat je zoveel pech op een rij had? Daar kan dit ook nog wel bij.
En volgens mij las ik ook dat je de computer net nieuw hebt, hopen dat die snel gemaakt is! Zonde van zo'n mooie Mac. |
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 14:49 |
|
Wat vervelend! Maar hoezo moet je nu op het internet van je buren? Het maakt toch niet uit welke computer je gebruikt bij je internetverbinding?
|
|
![]() |
|
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 14:50 |
|
owjee, dat zijn toch geen mooie berichten. Ja, gaaf spul dat Apple (werk hier vanaf een MacBook) maar zo kostbaar als er wat mee is...
Hopelijk heb je wel wat patroontjes waaraan je kan werken. Zo niet, geef dan een gil, printen we dat uit en sturen we het op! Sterkte!
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Augustus 2012 om 16:07 |
|
Dat is balen! Als de onkosten nu maar niet de pan uit rijzen!
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Augustus 2012 om 16:37 |
|
Dat is heel veel balen zeg
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |