Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn eerste granny squares

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 16:58
Ik zou geen hele zwarte doen, lijkt mij te "zwaar" worden. Pak kleurpotloden of viltstiften. Groetjes, Lida
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 17:02
Nou, eigenlijk vind ik het wel sjiek met zwart ertussen door  :-). Maar het kan nog alle kanten op he?
Je bedoelt een patroontje inkleuren Lida?
Ik weet nl ook niet of ik wel genoeg garen heb voor alleen maar gemengd... heb van zwart een bolletje meer gekocht... maar ik vind het bonte eigenlijk wel leuk!
Dat met dat roze hou ik zeker in gedachten, misschien ga ik dat wel afwisselen.
Hmm... je maakt het me wel moeilijk Tongue.
Morgen maar kijken bij Euroland of ze een leuke kleur roze hebben. Hoop alleen dat Euroland hier ook garen heeft, ik heb dit garen zaterdag in Arnhem gekocht....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 17:07
Tja, met mening aan anderen vragen wordt het meestal niet makkelijker. Komt mij bekend voor.
Kijk nog eens naar de tassen bij Drops. Daar hebben zo ook zulk soort tassen. Ik bedoel dan voornamelijk vanwege de kleurstellingen. Succes en groetjes, Lida
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 17:11
Ga ik doen! Bedankt voor de tip!

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 14:27
Gisteren toch nog roze gekocht om te combineren.
Lida je had gelijk, effen zwart erbij is niks! Ik heb twee verschillende gemaakt met roze erbij, ik moet alleen nog beslisen welke van de twee ik ga gebruiken, wel gewoon één soort, geen twee verschillende.

Dit zijn ze (let niet op de draadjes dit zijn niet ingestopt). Het roze is overigens niet zo fel als het hier op de foto lijkt, dat komt door de verlichting.
Heb ze maar samen met de paarse op de foto gezet :-).

Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 15:01
Erg mooi!!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 15:01
Van de rose zou ik de rechtsboven nemen. Heb je al overwogen, omdat je een zwartvoorkeur hebt, om ook eens zwart meer in het midden ipv alleen aan de rand? Krijg je wat minder zware lijnen. Maar het blijft proberen. Groetjes, Lida
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 15:31
Mooi hoor.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 15:40
ga door op de ingeslagen weg, gaat helemaal goed komen!!!Smile
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 15:58
Goed gelukt hoor!
Ik zou met deze kleuren allerlei combinaties maken. Aan de ene kant is dat een beetje bont maar aan de andere kant toch ook rustig omdat je toch steeds dezelfde kleuren en motief gebruikt. Het vormt een eenheid die iets spannends heeft.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 16:37
Ja het is voor mij de eerste keer dat ik dit doe hè? En ik hou niet zo van erg bont.
Hihi Lida, mijn voorkeur lag bij die roze van linksonder, maar die andere is ook wel mooi, en net iets anders doordat de fellere kleur het motief net iets anders doet lijken.
Zwart op een andere plek moet ik nog proberen, heb dat wel al met grijs gedaan maar dat vond ik niks....

O, ik zag op internet ook nog een mooie granny met een bloem, misschien doe ik die wel precies in het midden of zo.
Hihi ik zie het wel. Kreatief met vierkantjes :-).

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 20:08
Als je zwart niet aan de buitenste rand doet, maar het daarne wel ermee aan elkaar haakt krijg je vermoedelijk minder zware balken. En zoals zakdoek zegt dezelfde kleuren op een paar verschillende manieren geeft een leuk effect. En is toch niet druk. En je houd niet zo van bont zeg je. Men moet altijd verrassend blijven!! Groetjes, Lida
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 22:54
Ja dat klopt ook wel!
Ik ben een beetje saaie mus wat kleur betreft.
Veel zwart en bruin, beige, in die richting een beetje.
Rood ook wel, maar geen bont en al helemaal niet te fel. Maar ik vind het wel leuk hoor, alleen niet bij mij. Bij een onopvallend mens hoort een onopvallende tas! Of juist niet???
Hmmmm Wink

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:07
ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de tas die gaat komen, vind ze allemaal leuk maar ik ben ook wel een echte granny liefhebber Big smile

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 00:14
Nou, die tas duurt nog wel even hihi, ben pas begonnen :-)

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 01:30
@ seeke69 je kan natuurlijk altijd een oproepje doen misschien zijn er wel die willen helpen met het maken zodat je ze enkel in elkaar hoeft te zetten

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 08:23
Nee hoor dat hoeft niet, het maken vind ik juist het leukst!
In elkaar zetten vind ik wat minder....Wink.

Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 08:51
ziet er super uit
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 10:05
Ik zou voor roze gaan, maar ik ben allergisch voor paars.....al van kleins af aan.
Ik weet niet hoe het model van je tas wordt.....maar als je aan de onderkant een baan ertussen zet zou je die helemaal zwart kunnen maken zodat je niet ziet dat het snel vies wordt, hahahahaha.
Je kan ook nog een zwarte ondergrond nemen met daarop een gekleurde bloem. Dat is het fijne of juist lastige van een granny. Je kan er alle kanten mee op.Smile
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:54
Een mens die niets van zichzelf maakt is ook niets. Spreuk van mijn grootvader. Dus Seeke, maak de tas maar wat meer opvallend, komt de rest vanzelf. Verrassend blijven!!! Groetjes, Lida
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.062 seconden.
Lang Yarns