Mijn eerste proefcreaties zijn af |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Iefke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 September 2011 om 16:49 |
Hee iedereen, van het weekend voor het eerst begonnen met mijn nieuwe hobby, haken. Ik heb twee olifantjes gehaakt als proef, omdat ik nog niet gehaakt had voor dit weekend haha. Ze zijn best goed gelukt, dus ik ga me nu wagen aan een aapje uit het boekje van Tessa van Riet. Ik ben echt helemaal verslaafd aan haken, nooit geweten dat het zo gaaf was! Groetjes Ivy |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zou wel een fototje willen zien hoor en die verslaving gaat snel hoor
|
|
![]() |
|
Iefke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
ik zal ff kijken of ik fotootjes kan plaatsen van het weekend.
|
|
![]() |
|
Leo91 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 07 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1048 |
Ik zou zeggen: Join the club
Ik ben benieuwd wat je hebt gemaakt! |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Leuk!!! Welkom in de club der verslaafden
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
leuk we voegen je toe aan de lijst van verslaafden proficiat!! |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Welkom bij "De Vrolijke Verslaving"!
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Ja dat is wel juist hoor
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
oho, weer een verslaafde erbij straks moet er nog een afkick kliniek voor ons opgericht worden. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Welkom bij de praatgroep. Hier kan je alles kwijt over je verslaving, de drang om door te gaan, het niet kunnen opgeven van je werk en je chronische tijdgebrek omdat je nog zoveel wilt maken. Van een ding willen we hier alleen niets horen. Stoppen. Dat woord is beslist niet op ons van toepassing
![]() |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Hoe bedoel je stoppen? Bestaat dat dan????????????
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Zolang we aan deze hobby's verslaafd zijn is het niet erg. Ik denk dat je met een verslavende hobby oud kunt worden. Misschien zelfs wel ouder dan anders, omdat je er jezelf goed bij voelt. Het valt immers onder de categorie : positieve verslaving.
Dus Iefke ga er maar lekker mee door, dat doen wij ook. Groetjes, Tineke01 ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |