Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mijn galblaas

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mijn galblaas
    Posted: 22 Februari 2011 om 16:08
Onder voorbehoud, gaat ie er op 17 maart uit. Hopelijk met een dagoperatie, anders een zwaardere, dat bekijken ze ter plaatse; als ik wakker wordt, is ie eruit en daar gaat het maar om. Infuzen moeten maar in het been, anders kan ik niet breien en haken. En dan raak ik achter met ons gezamenlijk project. En ik ga snel opknappen wat ik wil de HDD bij Corrie niet missen.

Ik belde op hoe het ermee stond, en op de vraag "Hebt u last?" zei ik "vreselijk". Want door de telefoon kan ik eventueel jokken. Had ze me gezien, dan had ze opgemerkt dat ik er bloeiend en blozend uitzie. Maar zo'n koliek kan plotseling optreden en dat is geen pretje. Dus foetsie moetie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:11
Hopelijk een dagoperatie he!! Ik duim heel hard!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:13
Als je galblaas er echt uitgaat op 17 maart,dan hoop ik dat je heel snel opknapt.Wil eindelijk wel eens kennismaken  op de Hobbbydoosdag.Fijn om te lezen dat je er nu bloeiend en blozend uitziet.Groetjes.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:17
Mijn galblaas is er ook uit, een dagoperatie en het infuus was er ook na de operatie meteen uit. Ik kon dus meteen freubelen. En het herstel gaat best vlot hoor!!! Ik ben nog elke dag blij dat ie er uit is .... niet steeds afwachten of er weer een aanval komt en rollen over de grond van de pijn! En ik kan alles weer eten en drinken .....
Succes ermee!!!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:18

O magtelt goed nieuws dus

We maken snel even een afspraak en ik zie je hopelijk ook 9 april bij Corrie

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Oktoberfee View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oktoberfee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:21

Hey magtelt,

heb het zelf meegemaakt vorig jaar. de dag zelf voel je je mottig, kan je bijna nie rechtzitten, maar je krijgt voldoende pijnstilling. De dag nadien al veel minder of niet. Kan je zelfs in pilletjes vragen dan.
Inderdaad, het kan dagziekenhuis worden of een nachtje ter observatie, das te zien.
Maar ik zou mij languit in de zetel leggen en er op los breien en haken, en voldoende voorzien al. Want in het begin zal het nog allemmaal een beetje pijn doen of tegentrekken zo. Laat je maar verwennen!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 16:30
Weg met dat ding, en vlug opknappen hoor!
Ik heb je nodig voor de Hobbydoosjesdag !!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 17:33
Wat slim van je om gelijk een infuus in je been te verzoeken ivm het handwerken 
Blijf positief en optimistisch, komt goed! De dames hebben je nodig en kunnen niet zonder je op de Hdd zie ik
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 17:38
hopelijk tot op de hdd
heel veel sterkte
quality=
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 18:04
wat zal ik voor je duimen dat het op 17 maart gebeurt en
dat het met een kijk operatie mag lukken.
dan is het herstel het snelst natuurlijk.
alvast veel succes
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 18:30

Gaat vast lukken,met een dag.

Gewoon zeggen,dat je geen tijd hebt,maar moet breien.

En dan heel snel opknappen.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 18:54
Ik maak me niet druk, anderhalf jaar geleden hebben ze een cyste ter grootte van een voetbal verwijderd, dus een jaap van boven mijn navel tot onder de bikinilijn, daarom denken ze dat het wel eens een grote operatie kan worden omdat één van de kijkgaatjes precies daar moet komen. Nou die vorige heb ik overleefd, zonder veel napijn, het enige was dat er via de ruggeprik iets werd toegediend, dat me straalmisselijk maakte en dat pas na twee volle dagen verwijderd werd. Daar zal ik ze pal van tevoren voor waarschuwen. Ik was daarna wel sneller moe, maar dat was ook te behappen.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 19:01
Dat gaat je vast lukken in 1 dag.
Ik wens jou heel veel sterkte toe,en hoop dat je snel hersteld bent.
Groetjes Hetty.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 21:38
alvast heel veel succes gewenst, je komt gewoon de volgende
dag thuis. We kunnen je hier niet zolang missen hoor.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 21:49
Fijn dat je het zo snel hebt weten te regelen. Je zult er vast van opknappen. Ik kan niet uit ervaring spreken, maar als ik de verhalen van de anderen zo lees moet dat goed komen. Bovendien lees ik overal dat je niet gemist kunt worden. Dat is op zich ook al een stimulans om snel op been te zijn 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 21:51

....Magtelt, ik hoop voor jou ook

dat alles in 1 dag kan verholpen worden

SUCCES

groetjes geesje
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 23:40
Komt vast helemaal goed met die operatie, dat je maar rap
mag herstellen zodat je gauw je handwerk weer kan doen
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 04:58

Je kan er maar vanaf zijn en hopelijk valt het allemaal mee en zien we je op 9 april.

wij duimen hoor

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 08:36
Machteld
Ik duim voor je dat het allemaal heel voorspoedig verloopt
Kan het niet vergelijken met mijn operatie Dat wel een kijkoperati was Nu is elke operatie wel anders Maar bij mijn deden ze er nog een tegelijk dus .

Maar van de twee operatie,s tegelijk was ik met 2 weken al weer redelijk op de been hoor Hardlopen ging wat moeilijker Maar ja dat kon ik toch al niet

Maar goed ik denk aan je de 17e

groetjes Marlan
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 09:38

Hoi Magtelt

Ik zal zeker aan jou denken op 17 maart ,hopelijk 'savonds thuis dan kan je lekkker in je eigen bedje slapen .Ik zal duimen voor jou

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns