Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn haakKonijn wordt beroemd...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mijn haakKonijn wordt beroemd...
    Posted: 27 Juni 2013 om 17:42

Hallo Allemaal,

Een tijdje terug heb ik jullie het verhaal van mijn haakKonijn verteld (zie hier: http://forum.hobbydoos.nl/het-verhaal-van-mijn-haakkonijn_topic34218.html )

Tot nu toe is Konijn in Amsterdam, Velp, Eibergen, Zwolle, Zwitserland en Frankrijk geweest, en binnenkort zal hij op het vliegtuig stappen richting Finland (wat zou hij nu weer beleven?)

Toen hij zijn ogen verloor, hebben we er 1tje kunnen redden, die ziet weer stevig vast aan zijn koppie, helaas viel zijn andere oogje telkens uit en is tegenwoordig vervangen door een knoopje (helaas nog geen foto van aangezien hij in mijn ouderlijk huis ligt en daar het oogje heeft gekregen)

In zijn avonturen heeft hij veel nieuwe vriendjes gemaakt, zowel dieren als mensen. Veel van de mensen raakten opslag verliefd op hem, zo ook een Italiaanse collega van mijn moeder, zei heeft mijn moeder gevraagd om een Engelse kopie van het boekje, met daarbij natuurlijk een nieuw haakKonijn voor haar 2 jarige dochter. Ook mijn moeder is gek op hem en heeft me al gevraag om naast de kopie voor haar collega, nog een kopie te maken van het diertje. Die zal dan voor mijn zus zijn en zij houdt het origineel LOL Zo wordt Konijn met de dag beroemder, straks kan ik het niet meer geheim houden tot ik het boekje af heb kunnen maken!

Konijn in Zwitserland
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 17:50
Jaaa ik heb het verhaal toen gelezen ,en hoe vervelend voor het konijn heb ik er hard om moeten lachen,ik zag hem al uit die koffer over de straat slepen.
Ik blijf het konijn ook volgen
Groetjes jenny
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 19:31
Ha daar is konijn weer!
Maar hopen dat hij geen sterallures krijgt...
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2013 om 22:49
ja heb ook in den beginne het verhaal gevolgd en hij ziet er nog heel goed uit vind ik na al die reizen Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2013 om 07:57
leuk avonturen ,dat konijn komt nog eens ergens haha
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2013 om 12:57
lief klein konijntje wat een avondturen ,maar hij blijft er om lachen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.094 seconden.
Lang Yarns