Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn houding

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mijn houding
    Posted: 18 Oktober 2014 om 19:26
naar newby's, die binnenploffen, zich niet voorstellen en het WELKOM niet willen lezen, is een beetje als de ober: "Mijn collega komt zo bij u" of als het meisje in het warenhuis: "Dat is mijn afdeling niet".

Scheelt een hoop ruzie op het forum en ergernis bij mij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2014 om 21:31
waar dat ik het sch**t van krijg is : - plof de vraag neer, maken dat je wegkomt en binnen een paar dagen zal ik wel eens zien. Zoals de vraag naar een patroon van een bipszittende kat. Plof neer en wegwezen.
Terwijl bloem vandemorgend een link heeft neergezet met veel naaipatroontjes in, dus is niet ver in de geschiedenis te zoeken, maar zelfs dat wordt niet gedaan dat zelf eventjes zoeken.
                                    : - en vooral geen reactie meer krijgen en dat moet zelfs geen dankjewel zijn, maar gewoon een reactie.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 09:48
Ik heb de magtelt tekst in een notepadje opgeslagen en als er dan 1-tje met de deur in huis valt, dan plof ik die tekst er even bij.
Met eventueel een 2e bericht met mn reactie erin
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 11:09
Noemt zich de knutselkoningin, kende blijkbaar ons forum niet, komt nu binnen met een pompoenvraag en reageert niet meer.

Ik verwijs heel vaak naar de bieb. Daar zouden ze ook meteen naar toe kunnen, zonder ons te storen bij onze gezeliige bijeenkomsten.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 14:20
Zullen we @admin vragen of ze de pompoenvraag verplaatst naar de koffiecorner omdat we anders in de war raken ? LOL
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 16:19
Ik kwam zelf ook hier als eerst voor een vraag, maar ik heb wel eerst het hele forum uitgeplozen en bekeken voor ik mezelf aan had gemeld.
Vind dat niet meer dan normaal, in 'het echte leven' stel je jezelf toch ook voor als je ergens nieuw bent?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 16:35
de meeste mensen normaal wel. maar er zijn veel mensen die zich hebben aangepast aan de 'ikgeneratie' die al een paar jaar heerst en 'ik' denk dat de meesten die heel actief deelnemen aan dit forum moeilijkheden hebben met zich aan te passen (met mij aan kop)
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2014 om 17:39
Ik ben de pompoenenmuts van Drops aan het breien! Ik weet nog dat ik die belachelijk vond toen ik hem voor het eerst zag, maar mijn zoontje wil hem hebben. Hij was jaloers dat ik de heksenhoed voor zijn zus gemaakt had.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 22:32
Ik zag nu weer zo'n binnenploffer die een bol van een bepaalde wol zoekt. Ik heb de neiging om eronder te zetten: Nou veel succes! Maar ik beheers me.

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 10:49
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Ik ben de pompoenenmuts van Drops aan het breien! Ik weet nog dat ik die belachelijk vond toen ik hem voor het eerst zag, maar mijn zoontje wil hem hebben. Hij was jaloers dat ik de heksenhoed voor zijn zus gemaakt had.
Als ze het zelf leuk vinden is het prima, belachelijk wordt het pas als kinderen dingen opgedrongen krijgen.
Zo had ik vroeger een puntmuts met sjaal eraan vast met brede rode en witte banen, als ik er nog aan denk moet ik rillen.
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2014 om 11:05
Dames, ik ben het volledig met jullie eens en krijg er ook af en toe het sch**t van, allemaal die nieuwelingen die toevallig iets nodig hebben en waar je, als ze het eenmaal hebben, niets meer van hoort.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns