mijn lustertje |
Reageer
|
| Autheur | |
francis2
Groupie
Lid sinds: 30 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 95 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: mijn lustertjePosted: 02 Januari 2012 om 02:15 |
|
Dit lustertje heb ik zelf gemaakt, helemaal van hout. Het is helemaal in mekaar geschroefd en gelijmd. Het is gemaakt naar het voorbeeld wat ik als baby / peuter / kleuter had op mijn slaapkamertje. Echter er moeten nog sneeuwwitje en de zeven dwergen op komen. Maar ik heb ze nog steeds niet gevonden.
|
|
![]() |
|
Eugenie
Hobbyguru
Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 07:58 |
|
wat mooi! zoek je een brei of haak patroon van sneeuwwitje?
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
kris85
Duizendpoot
Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 08:45 |
|
|
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 09:04 |
|
Wat leuk zeg!!!!
Knap gedaan van je ![]() |
|
![]() |
|
francis2
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 11:21 |
|
Dankuwel Marileen. Eigenlijk moet die nog geschilderd worden. Mijn ouders hadden die van mijn grootvader gekregen, toen mijn moeder van mij bevallen was. Het was in het roze, (tja, toen was het anders dan nu) Halverwege vorige eeuw, dan was het zo; Jongetjes die werden door een roos beschermd (vanwege de doornen aan die roos) en kregen bijgevolg alles in het roze Meisjes die werden door de o.l.v. in de hemel beschermd. en kregen dus alles in het blauw. Eigenlijk moeten die in triplex uitgezaagd worden en beschilderd. (had mijn grootvader ook zo gedaan) Helaas zijn beide er nietmeer. Lustertje is met het groter worden weggedaan, mijn grootvader is in 1973 en mijn grootmoeder in 1970 overleden. De ouders van mijn moeder waren beide reeds overleden voor dat mijn ouders getrouwd waren. De dwergen waren 10 cm hoog, Sneeuwwitje, prins, heks, ridder op het paard (die sneeuwwitje moest vermoorden in het bos) die waren 15 cm hoog Ik heb enkel nog de herinnering. Er zijn mensen die zeggen dat ik de 'handige-harrie' in huis ben. |
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23766 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 13:28 |
|
Bedoel je een figuurzaag patroon? Misschien kun je dan proberen prentenboeken- of kleurboekenplaatjes te vergroten tot het juiste formaat.
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14158 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 14:59 |
|
@ Francis2: Toen wij klein waren, dat was in de tijd dat jij geboren bent, hebben wij sneeuwwitje en de 7 dwergen met een figuurzaag uitgezaagd. De figuurtje hadden we overgetekend uit een sprookjesboek. Dat kan ook nu nog, alleen heb je nu computers en scanners en printers. Veel succes, wordt vast leuk, groetjes, Lida Oh ja, van die kleuren ken ik mij ook nog herinneren, niet de reden. |
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 16:55 |
|
Knap werk
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 19:59 |
|
Leuk gemaakt! Succes met de rest maken
|
|
![]() |
|
francis2
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Januari 2012 om 23:49 |
|
Dankuwel allemaal. Zo zie je maar weer, vier weten meer dan één he.
|
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Januari 2012 om 18:30 |
|
jij bent zeker een handige harry
maar wel knap gemaakt |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Januari 2012 om 16:48 |
|
Mooi is ie. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
francis3
Hobbywonder
Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 27 Januari 2012 om 23:59 |
|
Tja ik had een nieuw moeten aanmaken, want ik was uitgelogd, mijn wachtwoord werd niet herkend, ik vroeg het op maar toen bleek ik onbekend. maakte ik mijn account opnieuw aan, dan bleek opeens mijn naam WEL al in gebruik te zijn. dus heb ik van de 2 een 3 gemaakt en toen ging het wel. Voor alle duidelijkheid, Francis 2 = Francis 3 (tja het ging echt niet anders) Nu verder op mijn lustertje. Ik had verleden week de kleur roze gevonden welke ik wilde hebben. Heb dan meteen een mail naar de verfwinkel gedaan. Maar door het slechte weer verleden week is het er niet van gekomen om zover te fietsen (ong 12 kilometer enkele reis) Als je dat dan door de regen moet doen, is ook niet alles he. Gelukkig was het vandaag (vrijdag 27 januari 2012) volop zonneschijn hier. Ik ben dan naar die winkel gefietst en wat dacht je? Standaard bestaat die kleur NIET. Dus hebben ze voor mij dan maar een half-litertje gemaakt. In de winkel staat zo'n verfmengcomputer. Een van de dagen dan zal het me wel lukken om te gaan schilderen. @ Magtelt Ja dat zijn ze die ik bedoel, uitzagen met een figuurzaagje.
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 28 Januari 2012 om 08:04 |
|
Ben echt benieuwd hoor! Weet zeker dat het heel mooi gaat worden
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |