Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMijn pizza kaast goed!!!

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2008 om 20:53

Prachtopmerking Perle. Het zou er een van ons kunnen zijn die dat zegt. Hier hebben ze af en toe ook een geheel eigen taaltje.

Geniet lekker van je vakantie en de dames om je heen. Het is zo weer over en dan moet mams weer aan het werk.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2008 om 01:25
Geniet maar lekker van je vakantie.
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2008 om 20:57

hihi! ik zie het zo voor me... Wat zijn ze inderdaad soms toch ontzettend geestig, hé, die meiden van ons... Hier nog eentje van de onze, onderweg terug naar huis van griekenland. Het zonnetje liet -even- een straaltje zien: "Waar schijnt de zon dan vandaag? hier of in griekenland?"

En nog eentje om het af te leren... We hadden daar een "eigen" rode zwerfkater waar ze voor zorgde en die we voor de grap ook "radja" zoals de onze thuis hadden genoemd... Zegt ze tegen onze eigen poes thuis, zeer verwonderd: "Maar ventje toch, ge zijt zo veranderd!!!!"

Ja perle, soms zijn onze meiden een beetje gek en grappig, zo zitten ze in elkaar, hé... maar wij ook, zeker????

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 08:01

Hahaha!!!Ja,Chrisje!!!Precies!!!!!!

Da's een goeie!!!!!Maar poes wat ben jij veranderd????

Zo gingen we es naar Oma's en ja,hoe ze er bij kwam weet ik nog altijd niet maar plots keek ze verwonderd naar oma's hondje!!!!

en daar kwam het....Oma...hoe heb je dat gedaan om Tessa (hond)zo klein te maken?Die was vorige keer toch groter?

Of eentje van Perlefientje zelf die toen ze in eerste leerjaar zat me bloedernstig vertelde...Gert(van samson) heeft toch wel geluk,hé!!!Dat hij een hondje gevonden heeft dat kan praten!!!!!En ze geloofde dat echt,hé!!!!

Of toen toverbloemenprinses vreselijk bang was van zwarte piet(nog zelfs) en de papa(zwarte huidskleur) van een kindje in school z'n dochtertje hielp met jasje op te hangen en Toverbloemenprinses bijna volledig tussen de jasjes verdween(verborg) en met grote bange ogen en een me stil toefluisterde...'t...isse Zwarte Piet!!!!!!!Dat alles gebeurde zo in slow motion...vergeet dit beeld nooit meer!!!!!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 10:16

Prachtig. Vooral die laatste. Arme vader. Maar goed dat ze het heel zacht zei.

Zo zat mijn zus een keer bovenaan de trap midden in de nacht fluisterend woef woef te zeggen. Mijn moeder hoorde dat en kwam luisteren. Wat ben je aan het doen vroeg ze. Antwoordde mijn zus: ik hoorde een inbreker maar heb hem al weggejaagd. Hij denkt dat er nu een hond in huis is. Waarom doe je het dan zo zacht? vroeg mijn moeder nog. Anders worden jullie wakker, antwoordde ze. Helemaal gerustgesteld kroop ze terug in bed. Het moet een 'inbreker' met hele goede oren geweest zijn.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2008 om 19:34

proest, ik geniet mee! die arme zwarte piet en die inbreker, hihi!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns