Mijn schaapje |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juni 2017 om 21:33 |
Al een poosje geleden gehaakt,ik moet tot mijn schande bekennen dat ik het nooit geplaatst heb.
De vraag van Pareltje is de aanleiding het alsnog te doen. Ik kreeg het breipatroon van JMB, óf Jondala (ben erg slecht met namen Maar breien lukte niet. Toen kreeg ik een haakpatroon van hetzelfde schaapje, weet écht niet meer van wie, die namen, je weet wel. Maar hij is dus gemaakt en wacht erop om naar de verse kleindochter te verkassen. Plan is om hem bij de doop te geven. ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat een prachtig schaap!
![]() Heel erg mooi gehaakt en zo goed van vorm. Degene die jou het haakpatroon gaf, zal het nog wel weten. Het belangrijkste is dat je zelf de haakster van het schaapje bent. Wat een symbolisch cadeau om het bij de doop aan je kleindochter te geven. Over een jaar of twee zal zij zelf wel een naam bedacht hebben voor het schaapje.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
een bijzonder mooi schaap
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Schitterend.
Mocht je het haakpatroon nog hebben, dan hou ik me ook aanbevolen! |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die zwarte kop en oren zijn goed bedacht. Zo lijkt het (ofwel is het) een beetje gevuld in plaats van plat.
|
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat een prachtig schaapje
|
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Prachtig, ik vind de gehaakte versie mooier.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Die is leuk geworden...
Idd de kop en poten in een andere keur maakt hem nog leuker... |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Die is leuk gemaakt
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Kop is niet opgevuld.
Had ik eerst wel heel lichtjes gedaan maar dat werd niet mooi. Het haakpatroon is zo knap gemaakt dat het vanzelf die vorm aanneemt na het aannaaien. Heb m wel vijf keer aangenaaid voor het naar mijn zin zat. Voor hen die m gaan maken: ronde deel achter en die iets puntige vóór. Is niet makkelijk te zien. Naai eerst de kop vast en daarna pas de oren erop. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
Zo klein is het schaapje niet hoor. Het is een écht kussen. 52 X 32 X 22 |
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Ha, nou je het zegt... Jij had zelf "schaapJE" in het opschrift staan. Aan de stoel af te meten waar het in gefotografeerd is, had ik het inderdaad kunnen weten dat het van kussenformaat is.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Het schaap is prachtig.
|
|
![]() |
|
![]() Inderdaad! Vergeleken bij een echte is het een schaapje. Maar -mea culpa- mijn titel brengt verwarring. |
|
|
![]() |
|
En voor ieder die dat wenst: Stuur maar pm met mailadres. |
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
He is heel mooi,ik maak een kleiner schaapje🐑
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Als je dunner garen gebruikt wordt het ook kleiner.
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Erg leuk.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
heel mooi geworden
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Heel mooi, volgens mij heeft het patroon eens bij de links gestaan.
Kijk hier is dat andere topic voor de schaap-fans
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |