Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mijn voeten,met sokken

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sacajawea View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sacajawea Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 16:17
Wat heerlijk als je zó goed sokken kan breien. Mij lukt het nog steeds niet. Vandaag of morgen zal het ineens lukken, de motivatie ontbreekt niet met zulke foto's. Bedankt weer voor het plaatsen, het is een lust voor het oog en waarschijnlijk ook voor je voeten, .
Hartelijke groetjes, Carolina

Iedereen krijgt elke nieuwe dag ook weer een nieuwe kans. :-)
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 18:50

Originally posted by Sacajawea Sacajawea wrote:

Wat heerlijk als je zó goed sokken kan breien. Mij lukt het nog steeds niet. Vandaag of morgen zal het ineens lukken, de motivatie ontbreekt niet met zulke foto's. Bedankt weer voor het plaatsen, het is een lust voor het oog en waarschijnlijk ook voor je voeten, .

Bedankt allemaal,en Sacajawea,het gaat nog niet vanzelf hoor,moet echt nog steeds goed kijken,bij de hiel en spie.Maar als je een goed basipatroon hebt,moet het lukken.

En ik brei niet op 4 naalden,ik denk dat dat een stuk scheelt.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 19:02
mooie voeten hoor en ja de sokken zijn ook prachtig
Groeten Jacqueline
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns