Minderen bij gerstekorrelsteek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Danseresje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Oktober 2011 om 19:10 |
Hallo allemaal!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een sjaal gebreid in gerstekorrelsteek en ben nu bezig met de bijbehorende muts. Nu ben ik bijna bij het punt dat ik moet gaan minderen. Nu wil ik alleen weten hoe, want wil eigenlijk wel graag mijn patroon van de gerstekorrel behouden! Iemand tips hiervoor? Alvast bedankt! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Moet je steken twee aan twee samenbreien? Dan doe je afwisselend twee recht samenbreen, twee averecht samenbreien. Meestal is de volgende naald geen mindernaald, dus dan doe je gewoon gerstekorrel, daarna herhaal je die eerste mindernaald zo vaak als nodig is met de tweede gewoon gerstekorrel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Danseresje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Magtelt, dat was ook mijn ingeving om twee recht en twee averecht
samen te breien. Het is ook dat ik geen patroon volg, maak gewoon een muts en loop dus nu hier tegenaan! Bedankt alvast voor je antwoord! Als er nog meer mensen zijn met gedachten hierover, dan hoor ik het graag! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |