Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mini hondjes haken nu bij kruitvat

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mini hondjes haken nu bij kruitvat
    Posted: 27 Januari 2012 om 17:45
dames voor wie het heeft gemist bij de trekplijster nu teverktijgen bij het kruitvat mini hondjes haken voor 2,50 Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
lindatjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindatjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 20:36
Aah, goed dat je het zegt, ik loop er meteen nog even heen
om te kijken!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 20:47
staat in de nieuwe folder dus vanaf dinsdag Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 07:38
Ik heb ze al dankzij een lief hobbymutsje!!!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 08:00
Wat leuk! Ik heb het boekje al, heb het via de bestelshop Hobbydoos een keer gekocht, maar ik ga het wel halen voor een verjaardagskadootje voor een dinnetje 
De folder heb ik nog niet, zal dit weekend wel in de bus vallen
Ik haak nooit af!

Back to Top
lindatjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindatjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 12:45
Ow, vandaar dat ze het niet hadden, hihi! Dan dinsdag maar
even kijken! Bedankt voor de tip!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 19:32
Ik dacht dat het dezelfde boekjes waren als die ik hier bij Renske had gekocht, maar het zijn andere  Echt heel leuk! Heb er ook voor een dinnetje van mij , voor Marlene en voor mezelf. Gelukkig want het waren ook de laatste hier bij Kruidvat.
Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 20:21
Ik ben er zó blij mee, Marileentje, die Anthony...hadden de dames nog commentaar op z'n aankopen ?? ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 21:21

Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ik dacht dat het dezelfde boekjes waren als die ik hier bij Renske had gekocht, maar het zijn andere  Echt heel leuk! Heb er ook voor een dinnetje van mij , voor Marlene en voor mezelf. Gelukkig want het waren ook de laatste hier bij Kruidvat.

Welke heb je bij Renske gekocht?

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2012 om 22:35
die van renske zijn de zelfde als die van het kruidvat alleen zijn die van het kruitvat op goedkoper papier gedrukt inhoud is het zelfde Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
lindatjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindatjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 12:48
Ik heb de 2 boekjes afgelopen dinsdag gekocht, ben er erg
blij mee! Nogmaals bedankt voor de tip!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 15:07
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Ik ben er zó blij mee, Marileentje, die Anthony...hadden de dames nog commentaar op z'n aankopen ?? ;-))))


Hahahaha ze vonden het heel leuk dat ie als man zijnde  ging leren om minihondjes te haken en vrouwengezichtscreme ging gebruiken tegen de rimpels  hahahah
Ik haak nooit af!

Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 19:35
Had ze al wel in huis geleend van oma...ach ja voor die prijs kan ik er niet laten...heb ze dan ook vandaag nog even gehaald...
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 19:59

ik sta al vanaf vanmiddag buiten te kijken of de postbode er aan komt,

K O U D ;-)))) geintje maar reken maar dat ik vanaf maandag op de uitkijk sta, wel binnen maar toch !! Zit de anti-rimpelcreme er ook bij Marileentje, die helpt bij mij toch niet meer hoor, hoeft ook niet..zijn LEEFrimpels, zeg ik maar !

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2012 om 22:46
Hahahahah gekke Marlene .
De creme zit er niet bij, maar ik wil wel een potje nasturen
Bij mij helpt het ook niet hoor.....ik zeg altijd maar dat het lachrimpels zijn
Ach jah......het hoort er nu eenmaal bij hè. Je bent toch al verkocht en geleverd

Ik haak nooit af!

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 15:03
ik had echt geluk in wageningen had ik echt de allerlaatste ik ben er echt super blij mee en bedankt voor de tip want anders had ik het niet geweten
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 21:31
Marileeeeeeeeeeen, ze zijn binnennnnnnnnnnnnnnnnnn, superbedankt !!!! Wát een pr8 boekjes joh en wat een snelle levering....de postbode had blijkbaar geen last v.d. kou want supersnel bezorgd, graciassssssssssssssssssssss !!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 21:45
You're welcome 
Vind het echt heel leuk dat je er blij mee bent
Lief hè die schetige kleine hondjes
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 12:49
Ik heb er nog net twee gevonden bij een van onze Kruitvaten: Minihondjes haken en Meer minihondjes haken. Samen € 5.

Zelf heb ik ze allang, dus ik heb ze gekocht voor een hobbydoos, die geen Kruidvat in de buurt heeft of moeilijk de stad in kan.

Wie ze opgestuurd wil hebben moet wel rekenen dat er porto á € 2,60 bjkomt. Afhalen kan ook. Bijvoorbeeld op de hobbydoosdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 13:12

Magtelt,als je van dit topic de email nog aan heb staan dan wil ik graag de boekjes van je kopen op jouw hobbydoosjesdag.

Als ik niets hoor dan stuur ik je van de week een gewone mail.

groetjes Frea.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns