Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mini hondjes haken nu bij kruitvat

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 16:17
Oke, Frea, ik leg ze in de hobbydoosdagdoos, wat een mooi woord, hè? Ik heb ook een boek gekregen voor liefhebbers van varkens en borduur en knutsel patronen. Dat gaat er ook in, plus wat dubbele haakboekjes.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 18:01

Fijn Magtelt.  Leuk.Hier hebben we een hele kleine kruidvatwinkel en die had 2 boekjes gekregen.Waren natuurlijk zo weg.Alvast bedankt.

groetjes Frea.

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 21:24
ik was natuurlijk weer te laat bij Kruidvat 


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 22:15
Minke ik zal eens kijken of ze hier bij het Kruidvat nog zijn 
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 11:11
Minke, ik heb ze van het Kruidvat, dat staat op bladzij 2. Ik zag de laatste twee liggen en ik heb ze gekocht, terwijl ik ze al thuis had, voor het geval een hobyydoos ernaast greep. Ik heb je adres al, ze komen volgende week naar je toe. Ik moet ze even uit de hobbydoosdagdoos vissen. De voetbalplaatjesoogst van deze week zit al bij tante Pos. Wat een lange woorden weer!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
QuiDee View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QuiDee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 14:23
ik heb het boek kleine hondjes van de trekpleister, maar eigenlijk een hekel aan honden ;-) Dus als iemand hem heel graag wil... stuur even een berichtje!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 15:25
Ik heb ze al aan Mimisa gestuurd. Maar aan deze kleine hondjes kun je toch geen hekel hebben? Ze blaffen, bijten en poepen niet. Tenzij je dat laatste zelf haakt en dan nog is het makkelijk opgeruimd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 17:48
frea h als je ze nog niet hebt kijk ik morgen wel even in dordrecht voor je opsturen kost 2,50 voor twee boekjes
Anne-Marie
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 18:50
Wat een goed idee van jullie om dubbele spulletjes mee te nemen naar hobbydoosdagdoos
Ik haak nooit af!

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 19:04

Francisca,is fijn als je dat wilt doen. Ik hoor het wel.

groetjes Frea.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 19:15
stuur wel een pm als ik ze heb frea
Anne-Marie
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2012 om 19:44

dank je,alvast.

groetjes Frea.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns