Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mini naaimachine

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Birgit View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Birgit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mini naaimachine
    Posted: 09 November 2015 om 16:57
Is er op het forum iemand die bekend is met de mini-naaimachine?

Ik heb er onlangs eentje gekocht en hij doet het fantastisch. Ik naai er simpele lijfjes mee voor kleine knuffelbeestjes en ondanks dat ik totaal niet kon naaien, gaat het prima.
Maar nu komt het:
ik kan het spoeltje er niet afkrijgen om hem weer opnieuw op te winden als hij leeg is. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je hem eraf kunnen halen maar dat lukt niet. Ik heb een naaimachine-kundige vriendin op bezoek gehad die met mij de gebruiksaanwijzing heeft doorgeplozen maar ook zij krijgt er absoluut geen beweging in.

Is er hier iemand die bekend is met dit probleem?
Het spoeltje is straks leeg en dan kan ik dus niks meer...zo jammer want ik ben zo lekker bezig...
Help?!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 17:14
Jammer, ik kan je niet helpen. Weet best wel wat van naaimachines af, maar een mininaaimachine is voor mij onbekend terrein.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Birgit View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Birgit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 17:36
Smile

Tis niet te geloven maar het is me gelukt!!!
Op Youtube vond ik instructievideo's voor dit machientje en de presentator kreeg het ook niet voor elkaar!!!
Toen vond ik nog een Spaans filmpje en zag dat het spoeltje gewoon met veel geweld toch losgetrokken kon worden...dus met alle kracht getrokken en hij kwam eraf!!!
Nu kan ik weer verder naaien en ik zal mijn primitieve creaties ter zijner tijd hier laten zien.
Niet lachen want ik ben een vreselijke amateur!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 17:39
Ha, mooi zo. Ik wilde al gaan googelen. En wij lachen niet. Als ik nu nog eens kon zien wat ik 40 jaar geleden genaaid heb zou ik waarschijnlijk mijn ogen niet geloven.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 20:00
Er zitten een paar professionals op het forum, maar het merendeel bestaat uit amateurs. En wij lachen niemand uit, wij lachen samen met de anderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns