Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

M地 haar gaat eraf

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 08:55
Marileen je kan je gaat gewoon in
een staart dien hoor ik denk dat
Jou kapper bedoeld dat het af kan
breken van je elastiek vaak zit er
zo een ijzertje tussen dat is niet
goed voor je haar maar je hebt
ook elastieken zonder zo een
ijzertje. En dan kan ke het gewoon
vast doen. Wanneer komt de foto?
groetjes nathalie
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 11:07
Zelf draag ik mijn haar in een vlecht met het elastiekje onderaan bij het "kwastje". Dat betekent dat je het elastiekje er veel makkelijker uithaalt (eigenlijk is het  meer afschuiven) door net boven het elastiekje in de vlecht te knijpen. Als je een gewone staart maakt, zit het elastiek a.h.w. tegen je schedel en begin je met trekken aan het haar als je de staart los wilt maken.

Ik heb ook mooie knip-spelden gehad, maar er zijn altijd wel haren die in de scharniertjes kruipen. Hierdoor verlies je ook onnodig haar. Vandaar dat ik die spelden inmiddels verbannen heb.     
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 16:35
Die knip-spelden heb ik ook gehad en mijn haar brak daar ook vanaf. Wat waren er veel soorten te koop van. Ik heb ze niet meer nodig want mijn haar is kort geknipt.
Groetjes van Jolly



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns