Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

moe, moe, moe

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 14:21
Dank voor al jullie reacties. Ik ben ook blij dat ze doorgepakt heeft hoor, ook al lijkt me dat onderzoek bepaald geen feestje. Maar ik hoop dat het met een sisser af zal lopen en dat ik me niet net als mijn zusje aan een volledig glutenvrij dieet zal moeten houden. Ik wacht rustig af, maar ik wou het gewoon even kwijt hier
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 26 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 18:49
Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Dank voor al jullie reacties. Ik ben ook blij dat ze doorgepakt heeft hoor, ook al lijkt me dat onderzoek bepaald geen feestje. Maar ik hoop dat het met een sisser af zal lopen en dat ik me niet net als mijn zusje aan een volledig glutenvrij dieet zal moeten houden. Ik wacht rustig af, maar ik wou het gewoon even kwijt hier


Je kan altijd om een roesje vragen aan de gastro-enteroloog, zeker als je tegen het onderzoek opziet.
Lia
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2012 om 19:03
Hier is een roesje nu sinds kort standaard, dus dat zou ik zeker vragen als het niet gemeld wordt.
Dan is het goed te doen!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 20:07
Ik heb vandaag de folder ontvangen waarin de behandeling wordt beschreven, maar ze hebben het niet over een roesje. Ik wacht af en vraag het anders wel als ik op de behandelkamer lig. Als alles goed gaat, brengt mijn zoon me
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 20:12
Och Leonie, wat vervelend allemaal, je zal voordat de behandeling plaats vind toch wel een gesprek krijgen met een arts. Dan kan je altijd vragen om een roesje iets wat ik zeker zou doen. Veel sterkte hoor.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 20:54
als het niet in de folder van het ziekenhuis staat, is een roesje niet standaard, daar moet je om vragen en het liefst van tevoren, niet als je al in de behandelkamer bent, veel sterkte gewenst
lydia wijsbroek
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2012 om 23:33
Ook van mij heel veel sterkte......
Ik haak nooit af!

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 12:26
klinkt ook als een burn out helaas ,ik spreek uit ervaring
Back to Top
LiaB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 26 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiaB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 13:45
Als je graag een roesje wil is het beter omdat vooraf te melden.

Vaak komt je dan even op de dagbehandeling te liggen, om weer goed wakker te worden. Je mag ook niet aan het verkeer deelnemen, dus handig om iemand bij je te hebben of iemand die je haalt en brengt. Zowiezo handig om iemand bij je te hebben voor het geval de dokter nog iets te melden heeft, want na een roesje ben je alles zo weer vergeten wat hij heeft gezegd.
Lia
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 15:11

Leoniesterkte en ik hoop dat het allemaal wat mee gaat vallen. Wel fijn dat je gelijk hopgerop kon. en niet eindeloos maar pillen en adviezen hebt gehad.

we horen wel weer van je.

 

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 16:21
....Leonie, ik wens je sterkte......
groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 17:13
Veel sterkte hoor
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2012 om 19:36
@ Hannie: dat ken ik wel, dat heb ik 7 jaar geleden gehad, dit voelt heel anders

@ Lia: als alles goed is gaat mijn zoon met me mee, dus at is wel een rustig idee

Bedankt voor de tip van het van te voren vragen van een roesje. Ik ga daar maandag gelijk achteraan
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 07:42
heel veel sterkte
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 08:11
Hoe voel je je vandaag Leonie?
Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 15:31
Vandaag gaat het wel aardig. Ik heb vannacht voor mijn doen heel goed geslapen, niet te vast, en ben zonder hoofdpijn wakker geworden. Ik loop nu een beetje de was te doen, lekker te lezen op het forum en ben tussen alle bedrijven door ook nog wat aan het haken. Als ik eraan denk, zal ik ook nog een foto van omaatje maken. Ik heb gisteren bij de Action een leesbrilletje voor € 0,59 gekocht die ook nog heel erg lijkt op de bril die mijn zusje draagt. Maar dan moet ik oma eerst van boven halen, waar ik haar heb neergezet. Het moet niet zo zijn dat mijn zusje toevallig een keertje onverwacht langskomt en oma staat in de kamer te pronken . Ik hoop dat ze hem naast opa (die ik vorig jaar voor haar man heb gemaakt) op de schoorsteen neerzet
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 22:23
Maandagmorgen 12 maart ben ik aan de beurt. Een roesje is hier niet standaard, omdat deze ingreep maar 5 minuten duurt . Als het goed is, brengt mijn zoon me, anders heb ik al iemand anders geregeld
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 23:20
Ik ga dan aan je denken hoor...............
Ik haak nooit af!

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 06:46
we denken zeker aan je !
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2012 om 08:06

Hoi Leonie,

Ik wens je heel veel sterkte en ik zal aan je denken

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns