moeite met patroontekenen |
Reageer |
Autheur | |
Kornelia
Newbie Lid sinds: 28 Oktober 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Oktober 2012 om 09:57 |
Ik moet momenteel patroontekenen leren en dat is een moeizame aangelegenheid omdat het voor mij lastig is rechte lijnen te trekken en ik totaal geen ruimtelijk inzicht heb. Altijd moeite gehad met meetkunde.
Zijn hier behalve lineaal en geo driehoek nog andere hulpmiddelen voor of creatieve oplossingen?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn dochter had van die rond gevormde "lineaals" om schouders en andere ronde vormen te tekenen, maar die heb ik al aan een andere hobbydoos gestuurd. Je zou het in fourniturenwinkels kunnen vragen of ze die hebben.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kornelia
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel voor je reactie en de tip. groet. K.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23670 |
Post Options
Thanks(0)
|
En je hebt knotsen van driehoeken, ook bij de fourniturenwinkel, veel groter dan die in de kantoorboekhandel, bedacht ik later, toen ik ze in mijn hobbykamer zag hangen. 50/60 cm.
En zo'n harde rolcentimeter van gamma is vast ook steviger dan een meetlint. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Kornelia
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel. dit zal ongetwijfeld helpen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |