mondjes maken |
Reageer |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 Januari 2017 om 19:21 |
Bij topic 'gehaakte pop' hebben we het over hoe lastig mondjes maken kan zijn.
Hier: http://www.marrotdesign.nl/product/tutorial-mondje-maken.html Een tutorial mondjes maken. Ik vind het nogal een gedoe, maar het kan wel op deze manier. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel. Ziet er mooi uit op deze manier. Al ben ik niet zo van het plakken, misschien toch maar een keer proberen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben dus dik ontgoocheld nu ik dit weet.
Lao-tse, als je nog eens zo'n link hebt verwittig mij dan eerst dat ik hem zeker niet opendoe. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoezo ontgoocheld bep?
Ik vind de ongeplakte mondjes mooier, de doe-het-zelf-bekkies zeg maar. Ik zal zien dat ik gedachten kan lezen en plaats volgende keer een waarschuwing. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dik ontgoocheld omdat zij kol gebruikt ipv op de een of andere manier erop te naaien.
Als ik een lachebekskemond wil maken dan doe ik dat ook met zo'n grote halve maan, maar dan naai ik behalve de mondhoeken op nog 2 plaatsen die halve maan vast, en dan trekt dat toch altijd. Dus dik ontgoocheld dat de 'beroeps'mensen kol gebruiken. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat je wel zou kunnen doen is de eerste stappen van het draad plaatsen volgen en die dan met naaimachinegaren in de mondjeskleur met kleine steekjes vastnaaien. Want een baby of peuter trekt dat gelijmde mondje misschien zó los. Of een mondje haken of breien en dat met naaimachinegaren vastzetten. Je kunt dan vooraf beoordelen of het een goed mondje is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ziet er erg mooi uit
ga eens kijken of dit wil lukken bedankt voor de link |
|
koffiebuikje
Hobbywonder Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze had ook voor dat ze het aantrok de draad in de lijm kunnen doen uitstrijken en dan aantrekken en vast naaien dan gaat het zeker niet los
het knoopje aan de achterkant is dan ook vast gelijmd een tijdje terug kon je textiel verstevigen zodat je van spijkerbroeken een bloembak kon maken dan werd deze lijm ook gebruikt zelfs nog eens verdund
toch bedankt voor het delen om het voor een mondje te gebruiken had ik niet aan gedacht
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |