mongolia shawl |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hij is super mooi heb bewondering voor die personen die dit kunnen breien
![]() |
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Fantastisch mooie sjaal. Als je hem af hebt, hoop ik dat je hem bij creaties wilt laten zien! Wat een mooi project!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
bgy123 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 38 |
Ontvangen dank je wel!
|
|
![]() |
|
thyvil ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Ziet er eerg mooi uit deze sjaal. Als hij af is zul je zeker eer van je werk hebben. Ben zelf een ervaren breister maar heb nog nooit een schaar in mijn breiwerk gezet omdat dit in het patroon stond. Zou ik het patroon mogen. Kan ik eens kijken of het mij gaat lukken om ook zo iets te maken.
Groetjes Birgitta
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
het komt er zo aan. Ik heb van deze dame eens een stukje op tv gezien, zij zet ook als het breiwerk klaar is gewoon een kokend hete strijkbout op het breiweerk en wol heet wassen moet ook kunnen, heb met stomme verbazing zitten kijken, want alles wat zij maakt is zooo mooi.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
thyvil ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 05 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 409 |
Alvast bedankt voor het sturen. Ik kan mij voor stellen dat je met verbazing hebt zitten kijken. Zou ik ook doen. Zou er ook niet op komen om dit met een breiwerk te gaan doen. Straks verpest je het nog. Alle moeite dan voor niets. Dat zou niets voor mij zijn.
Groetjes Birgitta
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Ik ga het toch eens proberen, op een proeflapje hoor, doe ik toch al vaak als ik twijfel over hoe iets blijft in de was, maak ik een proeflapje en was dat mee. liever een proeflapje dan m'n breiwerk verpest.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Ik heb al eens een trui gebreid op 4 naalden en daar later voor de armsgaten de schaar in gezet. Als je rondom de plats war je moet knippen goed met de naaimachine stikt kan er niks gebeuren hoor.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
violetbloem ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2014 Locatie: Usquert Status: Offline Points: 13 |
Hoi hoi iedereen,
Ik heb nog geen 50 jaar breiervaring maar toch al wel heel wat jaren. Ik ga aan de malteser sjaal beginnen van Christel Seyfarth. Ik las dat iemand het patroon van de Mongolia sjaal heeft. Zou ik deze ook mogen? ![]() Deze sjaals worden rondgebreid; zou je deze ook gewoon van kant naar kant kunnen breien en dan elke keer het werk keren om te vermijden dat je een knipbies moet maken? Hier heb ik nog geen ervaring mee. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
Volgens mij staat er meer informatie op bladzij 1 van dit topic.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
violetbloem ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2014 Locatie: Usquert Status: Offline Points: 13 |
Dankje, ik heb idd heel de discussie gelezen. Ik heb ook al gekeken op ravelry maar daar kan ik hem niet op vinden. Ben nog niet zo wegwijs op al die forums ed...
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Vraag eens aan bloem ivm dat knippen in breiwerk. Zij heeft haar Noors vest ook rond gebreid en geknipt. Als je heen en weer gaat breien moet je het patroon in averecht gaan breien en dat is moeilijker en ik denk ook onoverzichtelijker.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Drops design heeft er een video over .
Knipbiezen en openknippen |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |