Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mooi afwerken hals en armsgaten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leentjeo View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentjeo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mooi afwerken hals en armsgaten
    Posted: 02 April 2013 om 10:38
Ik ben op het ogenblik van drops disign model 129-16 (een mouwloos tuniek) aan het breien met "Bomull-Lin".
Ik heb al gelezen dat de hals en armsgaten volgens het patroon niet verder worden afgewerkt.
Dat ziet er erg grof (niet mooi) uit. (op het plaatje ziet het er wel mooi uit!)
Heeft iemand voor mij misschien een goede tip om de hals en de armsgaten toch mooi af te werken?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 10:45
Misschien omhaken met een toer vasten, de haaknaald een half maatje dunner dan de breinaalden? Eventueel nog een toer terug met de kreeftsteek.

Heb je de eerste steken gebreid in plaats van afgehaald? Dan worden ze wat losser en dan ziet het er grover uit. Je kunt ook proberen het vest nat te maken en opgespeld te drogen. Dan trekken die grove steken wat bij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leentjeo View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentjeo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2013 om 16:49
Dankjewel voor de tips, ga ik proberen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns