mooi afwerken hals en armsgaten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leentjeo ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2013 Locatie: Alkmaar Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 April 2013 om 10:38 |
Ik ben op het ogenblik van drops disign model 129-16 (een mouwloos tuniek) aan het breien met "Bomull-Lin". Ik heb al gelezen dat de hals en armsgaten volgens het patroon niet verder worden afgewerkt. Dat ziet er erg grof (niet mooi) uit. (op het plaatje ziet het er wel mooi uit!) Heeft iemand voor mij misschien een goede tip om de hals en de armsgaten toch mooi af te werken?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Misschien omhaken met een toer vasten, de haaknaald een half maatje dunner dan de breinaalden? Eventueel nog een toer terug met de kreeftsteek.
Heb je de eerste steken gebreid in plaats van afgehaald? Dan worden ze wat losser en dan ziet het er grover uit. Je kunt ook proberen het vest nat te maken en opgespeld te drogen. Dan trekken die grove steken wat bij. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Leentjeo ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2013 Locatie: Alkmaar Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dankjewel voor de tips, ga ik proberen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |