Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mooi initiatief

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mooi initiatief
    Posted: 02 Oktober 2017 om 14:44
Ik kwam onlangs dit berichtje tegen op facebook. Het heeft mij aan het denken gezet. Omdat ik zelf geen kleine kinderen meer heb doe ik nooit mee met van die spaaracties bij supermarkten. Maar na het lezen van dit bericht ga ik voortaan wel sparen en geef het dan af bij de voedselbank hier in het dorp.

Beste Jumbo... Albert Heijn... Jan Linders ....Plus .... super leuk al die spaaracties voor kinderen maar hebben jullie er al eens bij stilgestaan dat kinderen uit minderbedeelde gezinnen op school kunnen toekijken hoe anderen al die plaatjes en speeltjes uitwisselen ....hun ouders halen hun boodschappen bij de voedselbank....zouden jullie niet emoji's ....dieren en voetbalplaatjes en andere speeltjes wekelijks aan de voedselbank kunnen doneren zodat ze toegevoegd kunnen worden aan pakketten voor gezinnen met jonge kinderen....dan staan ze er op school ook niet verloren bij te kijken als anderen hun dubbele "schatten" ruilen....... Albert Heijn Jumbo Supermarkt Jan Linders Supermarkten Plus
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2017 om 18:10
Ik heb altijd gegadigden voor die acties, maar ik zal ze vragen om hun dubbele plaatjes en speeltjes naar de voedselbank te brengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2017 om 18:25
👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2017 om 21:58
Een aantal jaar geleden hebben we bij vrienden al een hele berg van die superdieren plaatjes naar de voedselbank gebracht. Met verschillende straten bij hen en verschillende mensen hier hadden we een berg van een paar duizend plaatjes bijeengebracht.

En ook de dubbelen hier gaan naar mensen die zelf niet naar de AH kunnen voor die acties (want ja, die enkele bewaar ik in het Freek Vonk geval nog even om weer eens te kunnen plannen waar ik ooit nog allemaal naar toe wil gaan als ik weer een betere baan heb...)
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2017 om 10:04
Hele goede actie!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns