mooie dingen bij creaties |
Reageer
|
| Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: mooie dingen bij creatiesPosted: 07 Maart 2012 om 21:06 |
|
Er staan weer heel wat mooie handwerkjes bij creaties. Het is juist zo leuk dat als je iets gemaakt hebt, iemand anders zijn of haar bewondering ervoor uitspreekt.
En dat uit 1 patroon, er zoveel verschillende interpretaties zijn, materiaalkeuze, grootte haaknaald/breipen. Nu is het op dit moment 1 reclameblok aan het worden, denk niet dat dat de bedoeling is, daar zijn andere manieren voor. |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Maart 2012 om 22:37 |
|
ik geef je gelijk Lydia, ik vind het leuk wat Babbel maakt maar zelf probeer ik heel spaarzaam mijn creasiekes die ik verkoop, tbv het KWF en de KiKa neer te zetten....
|
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Fien
Hobbywonder
Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Maart 2012 om 23:17 |
|
Heb er nog nooit iets aan verdiend, maar wel veel geleerd (denk ik).
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 07 Maart 2012 om 23:31 |
|
Ik ook niet. Maak het voor mezelf of als kadootje voor iemand. Dit is een heel leuk, gezellig forum, en het is de bedoeling dat het dat blijft, en dan zonder reklame. |
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 07:36 |
|
het is leuk om je creaties te laten zien, met recht daar ben je trots op maar wij zijn en blijven amateurs zonder k.v.k. (kamer van koophandel) geen reclame en ook geen sluikreclame Alleen voor een goed doel of hobbydagen wil ik een uitzondering maken
|
|
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 08:06 |
|
Fijn dat jullie er ook zo over denken, ik dacht gisteren hetzelfde toen ik al die creaties zag. Dat is niet de bedoeling en ook niet leuk meer. De dingen die ik voor Het Rode Kruis maak koop ik ook zelf de materialen voor en schenk ik hen geheel belangeloos Ik heb haar net een nette pm gestuurd en ik zal de consequenties daarvan op me nemen. Ik hoop dat ze het begrijpt.
|
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 08:19 |
|
Whaha, eerlijk gezegd kijk ik alleen de creaties van bepaalde mensen waar ik al langer contact mee heb. Ik heb er gewoon geen tijd voor om elke trui, slof, knuffel te bekijken en uitgebreid te bejubelen. Het was mij dus nog niet opgevallen, zal eens snel gaan kijken...
Edit: mijn hemel wat 'n hoeveelheid. Geef jullie groot gelijk. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat de doelgroep op dit forum zit. De dames hier op het forum kunnen de meeste dingen toch echt wel zelf maken, toch? |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 08:30 |
|
Ik heb wellicht nog geen recht van spreken als groupie maar het is mij ook opgevallen. Op deze manier schiet een en ander toch écht zijn doel voorbij. Zelf zet ik nog geen foto's omdat het ECHT nog niet spectaculair is. Voor mij is dit forum ook bedoelt als één grote leerschool/ schatkamer. EN ik vind het gezellig om af en toe even te beppen. Nooit van mezelf gedacht dat ik ooit nog op een forum terecht zou komen, hahahahahahaha
Marlies |
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 08:44 |
|
MariaLA: we vinden het ook heel erg leuk om je dingetjes te zien die je maakt. Dat is het leuke van dit forum, beginner of gevorderd, we willen graag alles zien! Dat vinden we leuk en dat stimuleert. Ook al vind jij het niet spectaculair, kom op met die foto's! |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:37 |
|
ook mij was de hoeveelheid opgevallen maar verder had ik nog niet gekeken ook haar blog wilde ik bekijken maar ik vind het bijna onleesbaar omdat er een foto als achtergrond gebruikt is Ik vind dat niet prettig lezen dus ben ik weer weggegaan
|
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
nldutchy
Hobbyguru
Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:50 |
|
zie ook mn reactie op: even lezen Hobbydoosjes: En Jips: JIJ deed wat ik meteen had moeten doen maar vanochtend pas bedacht: een eerlijke pm sturen naar Babbel, dat is de meest faire manier om je ongenoegen te laten blijken maar ja, ik twijfelde en deed het dus zo...bedankt allemaal voor de reacties en we zijn het eens, jij ook Babbel ??? |
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Mutti
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8181 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 09:53 |
|
Mijn gedachte was zo die is productief .!!! Ik hoop dat dit niet komt door narigheid ,verder heb ik er niet bij stil gestaan . |
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 14:44 |
|
Lydia,is dit alles wat je geschreven hebt?????. Waarom zou je dan een hoop heisa over je heen krijgen.Dat snap ik niet. Volgens mij heb je totaal niets verkeerd geschreven. groetjes Frea. p.s. ik vond de hoeveelheid zo groot dat ik de creaties niet geopend hebt. |
|
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 08 Maart 2012 om 14:50 |
|
lydia ik kan maar 1 ding zeggen JE HEB GELIJK ik heb er ook de baalen van en vind het echt niet leuk daar is dit forum echt niet voor bedoeld dus een
je voor jou dat je dit aankaart
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Maart 2012 om 08:43 |
|
Huh, hier zijn ook een heleboel reacties weggehaald...
|
|
![]() |
|
Kamilla
Hobbyguru
Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Maart 2012 om 09:44 |
Precies! Het vak moderator moet blijkbaar nog geleerd worden en is alle begin moeilijk. ![]() Ik ben gewend aan fora waar een transparanter beleid gevoerd wordt dan in het geniep berichten verwijderen. |
|
![]() |
|
omamarian
Duizendpoot
Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 160 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 Maart 2012 om 09:48 |
|
Alles wat ik maak geef ik weg als kraam/verjaardagscadeau en af en toe krijg ik een opdracht.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |