Mouwen erbij haken |
Reageer |
Autheur | |
Deesjebeesje
Newbie Lid sinds: 02 Oktober 2013 Locatie: Den Oever Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Januari 2018 om 12:29 |
Ik heb dit superleuke patroon gezien: https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=6065&cid=, maar wil er dolgraag lange mouwen bij maken. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Ik heb maat XL. Graag in Jip-en-Janneketaal, omdat ik moeite heb met begrijpend lezen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou de mouwen vanuit het armsgat beginnen te haken en elke toer sluiten en keren (als ge bij de oksel begint loopt de 'naad' zoals bij een gebreide mouw onderaan/binnenkant mouw). En dan regelmatig passen en de minderingen juistekes voor het sluiten van de toer.
En als ge olifantenmouwen wilt, moet ge naar onderen toe terug meerderen. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of een soortgelijk patroon zoeken mét mouwen en die mouwen haken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze optie heeft ook mijn voorkeur. Succes! |
|
Deesjebeesje
Newbie Lid sinds: 02 Oktober 2013 Locatie: Den Oever Status: Offline Points: 14 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt! Ik ga in ieder geval eerst de panden haken (ben net met het voorpand begonnen) en ga dan kijken hoe verder.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |