msn maatjes |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 05 Oktober 2006 om 14:40 |
Studie-ze Moet ook gebeuren hè ook al hang je er erg tegenaan om te beginnen.
|
|
All you need is love.
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 05 Oktober 2006 om 16:48 |
Mail gekregen en dit staat er, misschien is het wat!!!
Via msn groups, kun je een groep aan maken en daar krijg je ook een chat bij. hij werkt erg prettig, maar je moet wel een net paspoort hebben, das weer lastig.
En anders eens googlen op chat software, die is er gratis, alleen moet je het dan zelf instaleren enzo.
|
|
All you need is love.
|
|
Polgara
Newbie Lid sinds: 10 September 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 16 |
Posted: 06 Oktober 2006 om 20:47 |
Mijn msn is atana_andrea@hotmail.com Ben tegenwoordig niet meer zoveel online maar als ik er al eens ben heb ik meestal wel tijd om even te chatten ;)
|
|
Meia
Posted: 07 Oktober 2006 om 03:02 |
Ik zal je toevoegen
|
|
All you need is love.
|
|
vlukpo
Newbie Lid sinds: 06 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
Posted: 07 Oktober 2006 om 14:01 |
lijkt me heel leuk chatten met elkaar kun je tenminste meteen antwoorden krijgen als je iets niet weet mijn adres is mjp_schins@hotmail.com
|
|
Lily
|
|
Meia
Posted: 07 Oktober 2006 om 18:41 |
Ok ik zal je ook toevoegen |
|
All you need is love.
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 16 Oktober 2006 om 10:22 |
Ik doe graag mee, voeg mij maar toe op msn,happycorine@hotmail.com Groetjes Corine. |
|
|
|
Meia
Posted: 21 Oktober 2006 om 00:55 |
Ik moet er nog een paar toevoegen, zal ik morgen even doen ok?
|
|
All you need is love.
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 22 Oktober 2006 om 10:26 |
de mijne is johanentine@msn.com jullie mogen me wel toevoegen hoor. ook chat is wel eens via msn groups,maar dat is heel mooi chatten hoor.
|
|
Meia
Posted: 22 Oktober 2006 om 16:41 |
Er zijn een paar mislukt om in de msn te zetten, geen idee waarom!
|
|
All you need is love.
|
|
Ixviee
Newbie Lid sinds: 05 November 2007 Status: Offline Points: 1 |
Posted: 05 November 2007 om 18:21 |
Sorry ik haal mijn msn weg |
|
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 05 November 2007 om 18:58 |
Hallo lieve dames, Raak enigszins gestresst van dit soort dingen, want waar hebben jullie het over? Moet er een apart e-mail adres aangemaakt worden om te chatten? En via waar kunnen we dan kletsen? Met vriendelijke groeten van de leek op allerlei computergebied |
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 05 November 2007 om 20:45 |
stuur me maar een pm, dan krijg je m
|
|
Meia
Posted: 06 November 2007 om 01:02 |
|
|
All you need is love.
|
|
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 06 November 2007 om 08:15 |
Dames, hoe graag ik ook klets, hier wil ik toch even niet aan mee doen. Heb al een paar msn vrienden, waar ik regelmatig mee praat, wat ik héééél leuk vind. Maar ik gebruik msn hoofdzakelijk, om met mijn kinderen en kleinkinderen te kletsen, en niet te vergeten, met de webcam, met mijn zoon in Australië. Daar gaat alles bij elkaar zoveel tijd in zitten, dat ik soms denk dat ik wortel ga schieten op deze stoel, en mijn handwerken dan ?????? Ik wens jullie allemaal veel plezier hiermee. Groetjes Tony
|
|
Antonia
|
|
schippersvrouw
Hobbywonder Lid sinds: 25 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 407 |
Posted: 06 November 2007 om 09:31 |
Ik heb dat ook hoor. Ik heb msn helemaal van mijn computer verwijderd. Waarom? omdat ik dan helemaal niet meer achter de pc vandaan kom. Nu doe ik s'morgens al de pc aan omdat ik benieuwd ben of er nog mail is. Een jaartje geleden nog zat ik wel op msn en ik was er niet achter weg te slaan mijn huishouden leed eronder. Omdat ik ook nog werk moet mijn huishouden tussen werk en kids en man door. Msn nog zoveel tijd in beslag dat ik de rest verwaarloosde. Ik ben er niet sterk genoeg voor om de pc dan uit te zetten. En dat gaf ook stres in mijn huwelijk. Dan ging mijn man naar bed en dan zei ik Ik kom eraan maar je bent zo weer een half uur of uur verder voordat je iedereen gedag hebt gezegt. Dat vind ik prettig aan een forum je kunt reageren als je wilt. Met msn natuurlijk ook wel maar je moet wel sterk in je schoenen staan, en dat kan ik niet. Ik wens jullie veel chat plezier maar ik houd het bij het forum. |
|
De groetjes van Wendy
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Posted: 06 November 2007 om 12:17 |
ik heb jullie toegevoegd. nonnelien@hotmail.com
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Suzanne.vnh
Duizendpoot Lid sinds: 20 Maart 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 299 |
Posted: 06 November 2007 om 12:43 |
Ik wil er best wel aan mee doen, maar het probleem is op msn staan al zoveel mensen, hoe haal je die allemaal uit elkaar na een eind!
Mensen die me graag op msn toevoegen sturen me gewoon een pm, plaats niet graag zomaar overal mijn e-mail openbaar op internet. Een chatbox voor het forum zou ik veel leuker vinden, dan stoor je de mensen ook niet als zij dit niet willen en mensen die een praatje willen maken kunnen dat dan gezellig op de chatbox plaatsen, maar dit is natuurlijk een heel extra gedoe voor Renske en haar team en het is hier nu al zo druk voor hen |
|
Moed staat aan het begin van de d(r)aad, geluk wacht bij de voltooing.
|
|
boek
Hobbyguru Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 06 November 2007 om 12:56 |
Hallo allemaal ik ben lang niet altijd online en dat is maar goed ik, want anders, huishouden werk, man, kids, hobby ze moeten allemaal wat van mijn tijd. maar ik heb jullie toegevoegd ben erg nieuwsgierig hoe dit gaat leuk groetjes Tineke
|
|
borduurmiep
Duizendpoot Lid sinds: 08 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 248 |
Posted: 06 November 2007 om 13:27 |
Ik heb je toegevoegt Marjolein.
|
|
Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-
Gr Carmen |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |