Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmuis in huis?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 08:52
Originally posted by Meia Meia wrote:

Wij hadden vroeger 2 poezen( 1 peos en 1 kater) en die poes die ving ook van alles en kwam ze netjes brengen hè. Miauwen met beest in de bek, voor jou!!!!!

Soms hele grote zeemeeuwen, die 2x zo graaot waren als de poes. Of ze zat in een hele hoge boom en dan vloog ergens halverwege een duif uit de boom en zij er bovenop duiken! Echt erg, en haar broertje stond erbij en keek ernaar. Soms bracht ze hem wel eens iets zo van, hier heb jij ook wat

Ja Meia!

Ik denk dat dit een manier is van poes om haar affectie te tonen en dankbaarheid!

Of legde ze de duif zo voor je klaar met de betekenis van...die'n Whiskas hoef ik vandaag niet...bereid mij  maar een duifke!

Het zijn toch echt knappe dieren!En doen soms de meest grappige dingen.Zoals onze Muffin soms (hond) Babette besluipt om die dan een klap te geven met z'n voorpoot en dan vlug wegspurt!

Groetjes,Perle!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 21:02

en de muis???? die zat heel zielig te krabbelen aan de plint deze ochtend... heb iedereen buiten gezet, de viervoeters dan toch, en ben eens op jacht gegaan...

en net als bij Tom en Jeryy was ook dit muisje wel te lokken met kaas, haha! Duurde een poos en een beet in mijn vinger (geen nood, heb mijn prik gehad!) maar muis loopt weer in de vrije natuur rond... De rust is weergekeerd, voor zover dat hier ooit gebeurd dan, hé!

Ik vind muisjes lief en schattig, maar onder mijn kast wonen vind ik toch wat ver gaan...

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 22:00
Dan heeft je kat vast en zeker liggen dromen dat hij het muisje gevangen had en had daardoor geen honger of hij spaarde wat ruimte voor muisje
Groeten Jacqueline
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 17:32

IK ZIT TE GENIETEN VAN JULLIE POEZEN VERHALEN. PRACHTIG.

FIJN DAT DE MUIS WEER BUITEN IS CHRISJE. TENSLOTTE HOORT ZE DAAR EN NIET ONDER JULLIE KAST MET AL DIE ROVERS ERVOOR KLAAR OM HAAR HET LEVEN TE ONTNEMEN...

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 18:06
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

IK ZIT TE GENIETEN VAN JULLIE POEZEN VERHALEN. PRACHTIG.

FIJN DAT DE MUIS WEER BUITEN IS CHRISJE. TENSLOTTE HOORT ZE DAAR EN NIET ONDER JULLIE KAST MET AL DIE ROVERS ERVOOR KLAAR OM HAAR HET LEVEN TE ONTNEMEN...

ja, hihi! ik vond dus ook een paar druppeltjes bloed... Toen dacht ik aan een half-opgegeten muisje (sorry poes!) maar bedenk nu dat het ook andersom kan zijn, haha! was een zeer parmantig meuisje en heeft mij ook gelijk in mijn vinger geknapt!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.687 seconden.
Lang Yarns