Muis in huis |
Reageer |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 November 2013 om 19:13 |
Gisteren kwam ik beneden uit de bijkeuken met een wasmand schoon droog goed loopt, er iets kleins voor mijn voeten. Een lief schattig klein muisje. Liep daar op zijn gemak te kijken hoe hij nu het beste weer kon verdwijnen. Maar er zijn daar geen openingen en gaten dus wat nu?
En ik stond te kijken en wist niet wat te doen. Een muis hoort niet in huis dus: zou ik er gewoon op trappen zoals je met een spin doet? Ik hoorde en voelde het al onder mijn voeten en liep er al meteen een rilling over mijn rug, brrr. Terug bijkeuken in, een handdoek die er hing gepakt, muisje snuffelde nog steeds braaf rond. Handdoek over muis, opgepakt, naar boven en naar buiten en muisje gedropt tussen de struiken. En nu maar hopen dat de poes van de buren ergens lekker warm lag te slapen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
muis zonder klompjes ?
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, zonder klompjes en zonder all andere leuke dingen die wij eraan haken of breien!
|
|
Groetjes, Lida.
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
O brrrr, daar zou ik ook niet al te blij mee zijn. Hier zouden de honden ze (hoop ik) wel verjagen. Lief dat je 'm weer buiten gezet hebt (ik kan dat ook niet, hoor, doodmaken). Nou maar hopen dat 'ie niet terug komt. Heb je geen idee hoe/waardoor hij is binnengekomen?
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik denk dat ik weet hoe hij/zij is binnen gekomen. Vanuit de bijkeuken loopt een grote buis voor ventilatie naar buiten. Doordat wij hiet met allemaal verschillende niveau's zitten komt die buis buiten net boven de grond uit. Nu zit daar wel een rooster voor maar zo'n kleine muis kan daar natuurlijk net door.
Ze is in de bijkeuken waarschijnlijk via rekken die daar staan op de grond gekomen. Ze was of heel slim of heeft geluk gehad, want die buis zit in de bijkeuken bijna tegen het plafond. Vandaaris ze dus de gang ingelopen, misschien wel toen ik de was van het droogrek afhaalde.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |