Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Multiply probleem.... help

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Multiply probleem.... help
    Posted: 17 Februari 2011 om 10:44

Hallo dames,

Ik weet dat er hier nog een paar op Multiply zitten, misschien kunnen jullie me helpen met een probleem? 1 van mijn contacts had me per ongeluk uit haar lijst gegooid. Ik heb haar een nieuwe uitnodiging gestuurd en die heeft ze geaccepteerd, daar heb ik per mail een bevestiging van gehad. En ze staat nu ook weer in mijn contacts list. Maar... als ik naar haar site ga, dan mag ik nog steeds nergens komen. Op de 1 of andere manier lijkt het dan net of ik geen contact ben. Ik krijg ook geen updates meer van wat ze plaatst. Als ik op haar homepage kijk, dan staat daar:

Add as Contact
Personal Message
Photos of *
RSS Feed [?]
Report Abuse
Block this User [?]

Is ze nu wel of geen contact van mij?? En belangrijker: wat moet ik doen om weer op haar site te mogen snuffelen?

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 11:07
Ik denk dat je even bij de help functie moet kijken en anders een mailtje sturen aan multiply zelf. Zodat zij misschien met een oplossing komen.
Groetjes Teunie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 11:20
MAG IK OOK EEN MULTIPLY VRIENDJE WORDEN?
Verder snap ik weinig van dat programma... Ik vind het wat onhandig of ben ik dat zelf
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 11:38
Ik vrees het ook Teunie. Maar het probleem in het Engels uitleggen is ietsiepietsie lastiger dan in het Nederlands, dus daarom waag ik eerst hier nog even een poging.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 12:20
Als jij niet op haar site kunt komen heeft zij haar instellingen van wie waar bij mag/kan misschien aangepast. Haar even een PM sturen en vragen of dat inderdaad zo is en of ze de instellingen zo wil aanpassen dat jij ook ook overal bij kunt. Hoop dat je dit wat verder helpt. Anders stuur mij maar even een PM.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 17:19
Zijn er nog meer hobbydoosjes op Multiply? Ik ben er al een paar tegengekomen, en ik ben nog druk bezig met ontdekken hoe alles werkt.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 18:54

dan heeft ze zonder dat jij dat weet, jouw geblokt.

Dat is niet lelijk bedoeld hoor dat ik dat zo zech, dus niet persoonlijk bedoeld.

Je kan namelijk iemand wissen maar je kan ook iemand laten staan tussen
je vrienden en dan blokeren maar daar zie jij dan niets van. Het enige wat je
dan merkt is dat jij dan geen updates meerkrijgt en ook niets meer op de site
ziet terwijl er wel staat dat je een contact bent.

Het kan zijn dat bij het perongeluk verwijderen ook geblokkeerd hebt.
Met het opnieuw accepteren van contact blijf je nog wel geblokt staan,
mischien is dat gebeurd?

Wat eventueel ook zou kunnen is dat je als online buddy staat en dat zij haar
dingen alleen voor friends heeft staan dan zie je ze ook niet.

Dit zijn de dingen die gebeurd kunnen zijn welke bij jouw van toepassing is
weet ik niet, maar ik denk dat je daar wel zelf uitkomt?

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 19:06
Hmm.... dat zou kunnen Carola, ik ga het eens navragen. Bedankt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns