Multiply probleem.... help |
Reageer
|
| Autheur | |
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Multiply probleem.... helpPosted: 17 Februari 2011 om 10:44 |
|
Hallo dames, Ik weet dat er hier nog een paar op Multiply zitten, misschien kunnen jullie me helpen met een probleem? 1 van mijn contacts had me per ongeluk uit haar lijst gegooid. Ik heb haar een nieuwe uitnodiging gestuurd en die heeft ze geaccepteerd, daar heb ik per mail een bevestiging van gehad. En ze staat nu ook weer in mijn contacts list. Maar... als ik naar haar site ga, dan mag ik nog steeds nergens komen. Op de 1 of andere manier lijkt het dan net of ik geen contact ben. Ik krijg ook geen updates meer van wat ze plaatst. Als ik op haar homepage kijk, dan staat daar: Add as Contact Is ze nu wel of geen contact van mij?? En belangrijker: wat moet ik doen om weer op haar site te mogen snuffelen? |
|
![]() |
|
Teunie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 11:07 |
|
Ik denk dat je even bij de help functie moet kijken en anders een mailtje sturen aan multiply zelf. Zodat zij misschien met een oplossing komen.
|
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 11:20 |
|
MAG IK OOK EEN MULTIPLY VRIENDJE WORDEN?
Verder snap ik weinig van dat programma... Ik vind het wat onhandig of ben ik dat zelf ![]() |
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 11:38 |
|
Ik vrees het ook Teunie. Maar het probleem in het Engels uitleggen is ietsiepietsie lastiger dan in het Nederlands, dus daarom waag ik eerst hier nog even een poging.
|
|
![]() |
|
Mistig
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 12:20 |
|
Als jij niet op haar site kunt komen heeft zij haar instellingen van wie waar bij mag/kan misschien aangepast. Haar even een PM sturen en vragen of dat inderdaad zo is en of ze de instellingen zo wil aanpassen dat jij ook ook overal bij kunt. Hoop dat je dit wat verder helpt. Anders stuur mij maar even een PM.
|
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 17:19 |
|
Zijn er nog meer hobbydoosjes op Multiply? Ik ben er al een paar tegengekomen, en ik ben nog druk bezig met ontdekken hoe alles werkt.
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Carola
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 18:54 |
|
dan heeft ze zonder dat jij dat weet, jouw geblokt. Dat is niet lelijk bedoeld hoor dat ik dat zo zech, dus niet persoonlijk bedoeld. Je kan namelijk iemand wissen maar je kan ook iemand laten staan tussen Het kan zijn dat bij het perongeluk verwijderen ook geblokkeerd hebt. Wat eventueel ook zou kunnen is dat je als online buddy staat en dat zij haar Dit zijn de dingen die gebeurd kunnen zijn welke bij jouw van toepassing is |
|
![]() |
|
Naemi
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 Februari 2011 om 19:06 |
|
Hmm.... dat zou kunnen Carola, ik ga het eens navragen. Bedankt!
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |