|
Reageer ![]() |
Autheur | |
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() Posted: 06 September 2009 om 20:49 |
Mijn dochter wil heel graag een muts met oorkleppen hier zoek ik nu een brei patroon,liefst voor breien op 2 pennen. Op garnstudio staan ze alleen voor een rondbreinaald. |
|
![]() |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Nu vind ik toch een muts op rondbreinaald of 4(5) naalden het handigste. Je krijgt geen naad en de pas vorm is dan wat beter. Sorry geen muts op 2 naalden voor je. Maar kan je niet een rondbreipatroon gebruiken en dan de steken op 1 naald en heen en weer breien. |
|
![]() |
|
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Ja weet ik maar aangezien je niet rond wilt breien dan dus op 2 naalden. Met 2 naalden heb je hoe dan ook een naad. |
|
![]() |
|
![]() |
Dank je odette, je hebt gelijk alleen hoop ik ooit nog een patroon te vinden voor twee naalden.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
![]() |
Hallo Corinne
dit vond ik op een ander forum muts ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik kan nl geen mutsen op twee naalden vinden. groetjes, ziggy |
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
![]() |
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() |
Ik heb wel een gewone muts op 2 naalden, met oorkleppen moet ik gaan kijken.
|
|
![]() |
|
![]() |
Zou heel fijn zijn de kleppen kan ik wel los proberen van een patroon van garnstudio.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Renske heeft het boekje "Hippe hoeden en mutsen" te koop staan, ik heb dat zelf en ik heb het ooit ook eens in de bieb geleend. Daat staan echt heel leuke mutsen met oorflappen in, alleen zijn die gehaakt.
Ik kon vroeger alleen op 2 pennen breien en ik paste mutspatronen gewoon aan; vooral in boordsteek zie je de achternaad niet goed. Je kunt die trouwens wegwerken door er een gepunnikt of gehaakt koordje op te naaien. Als je er dan nog drie of twee opnaait lijkt het gewoon een versierde muts. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Magtelt dank je ik ga even in de bieb kijken van de week.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ennas ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
![]() |
Ik heb 1 muts met oorkleppen gevonden. De oorkleppen worden in dit patroon los van de muts gebreid.
Zo kan je dus elke muts nemen en zelf er oorkleppen aan maken. Ik zal kijken of ik er zo nog aantoe kom om een foto van het patroon te maken, anders wordt dat morgenavond/donderdag. Het patroon dat ik heb is wel een jaquard-patroon, maar kan ook simpel in 1 of 2 kleuren. De oorkleppen zijn in dit patroon in boordpatroon gebreid. |
|
![]() |
|
![]() |
Heel veel dank doe maar rustig aan hoor, ik ben er heel blij mee ik hoor het wel als er kosten aan verbonden zijn.En wat voor een patroon het is maakt niet uit ik kan hem dan zo breien als zij wil Oma heeft ze al aan het breien gezet voor een sjaal,nu mag moeders de muts nog doen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Kun je hem niet op 4 pennenbreien Corine? Ik zal ook eens tussen mijn mutsen zoeken voor je maar dan moet die externe schijf weer even online zijn en dat is ie momenteel weer niet!
![]() |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
er staat ook een gehaakte op garnstudio. groetjes puck |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() alle moeite was voor niks geweest |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
Corine bij deze site staat er ook 1
http://www.dailyknitter.com/day_missed.php Groeten Creaans |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
Ik heb een patroon van een gehaakte muts met kleppen, als je wilt moet je even een email sturen
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |