Muts |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Juli 2016 om 20:19 |
Muts gebreid voor schoondochter met Cool Wool Super Fein van Lana Grossa op pen 3 in twee kleuren Brioche. Het patroon vind je hier: http://www.ravelry.com/patterns/library/glamorose
![]() |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat ziet er geen gemakkelijke uit (die muts).
En zit er een pareltje op? |
|
|
|
![]() |
|
Crochet time ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Mooi patroon. Lijkt me wel heel erg ingewikkeld.
Maar kan ook helemaal niet breien. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
mooi geworden
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Onnavolgbaar voor mij. Prachtig!
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Heel mooi, vooral ook met die 2 kleuren
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Mooi!
Best een klus die twee kleuren breien. Ik heb eens een trui gebreid met twee kleuren en dan ook nog kabels erin. Het was mijn trots! Tot ik hem een keer te heet had gewassen. Mennnnn wat was ik boos en verdrietig. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Dank jullie wel.
@ Bep. Neen, er zit geen pareltje op. Ik moest een hoofd hebben om hem na het natmaken over te spannen. Dus een omgekeerd emmertje van AC tion met een glazen dessertschaaltje er op geplakt. Dat schaaltje glimt er door op de plek waar ik 5 steken in één moest doen. En Bep zou Bep niet zijn als ze het niet gezien had. Zijn wij familie van elkaar? Ik zag een foute omslag na dat de hele muts klaar was. Heb ik gelukkig uitgehaald, had je vast ook gezien. Wel ruim 3 uur werk geweest!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Ik had gezien dat het op een emmertje stond, maar ik wist lidwina 'blockt' bijna al haar breiwerk en ik dacht dat er op het emmertje een stuk isomo lag. Maar omdat ik dus maar 1 zwarte speldekop zag en dan nog niet in het midden, vond ik dat dus raar, daarom een pareltje.
|
|
|
|
![]() |
|
We zullen toch onze stambomen eens naast elkaar moeten leggen Bep. Ik heb overigens Belgische roots, wie weet!!! Dit is ook weer een redenering die ik ook bedacht kon hebben. Maar wat is Isomo?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
volgens wiki geëxpandeerd polystyreen maar ik denk dat het ook wel piepschuim wordt genoemd. Hetgeen dat overblijft als je een aankoop hebt gedaan van een meestal elektrische ronde of platte vorm en om die in een rechthoekige doos te steken moeten ze dat opvullen met dat wit hard schuimen geval. Isolatieplaten van vroeger.
|
|
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Knap en leuk .
Ik block mijn mutsen op een schuimrubber knots met steel waar de kleintjes hockey mee speelden . Mijn man wou hem weggooien ,ik was hem gelukkig net voor . |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik zit me lekker te verbazen, ik heb me suf gepiekerd wat als hoofd fungeerde en kon niets bedenken, een emmer met een schaaltje - tuurlijk
![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
leuk patroon
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Dank jullie wel.
Dit was de constructie. ![]() |
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Mooi en vakkundig werk, en inventief geblokt :)
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Erg mooi en vast ook lekker warm.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat een prachtige muts
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |