|
Reageer
|
| Autheur | |
Keltoi
Newbie
Lid sinds: 09 November 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Onderwerp: MutsjePosted: 09 November 2008 om 15:11 |
|
Hoi Ik ben lid van een re-enactmentgroep die de ijzertijd in beeld brengt. Ik zoek het patroon van een gehaakte of genaaide muts. Ik heb een foto van deze muts maar ik kan ze hier niet invoegen. Wil iedereen die denkt mij te kunnen helpen een mailtje sturen dan stuur ik de foto van de muts door.
Alvast bedankt! Groetjes Martine
|
|
|
Niets is wat het lijkt....
|
|
![]() |
|
ab63
Hobbyguru
Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Posted: 09 November 2008 om 19:37 |
|
SORRY KAN JE HIER NIET MEE HELPEN
|
|
|
GROETJES ANGELA
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 09 November 2008 om 20:53 |
|
hoi martine. ik ken je nog niet. ik heb ook geen idee wat zo'n groep inhoud maar heb je al bij drops gekeken? daar staan verschillende mutsjes. http://www.garnstudio.com/lang/nl/search.php dit is de link naar verschillende mutsjes. misschien zit daar wat bij. ps het zou fijn zijn als jij je even voorsteld dan weten wij hier allemaal met wie we te maken hebben.
|
|
|
|
![]() |
|
Keltoi
Newbie
Lid sinds: 09 November 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Posted: 09 November 2008 om 21:20 |
|
Hallo Even voorstellen? Er valt echt niet veel voor te stellen hoor. Onze vereniging noemt Legia en is een forum voor ijzertijdstudie. Wij trachten door middel van experimentele archeologie de ijzertijd voor te stellen aan het publiek. We zijn pas 1 jaar oud, we staan dus nog in onze kinderschoenen maar ons doel is een boerderij op te richten zoals er eentje is in Dongen. Prachtig is het daar. Kledij maken we dus zelf en daarom zoek ik patronen om mutsjes te maken. Die werden vermoedelijk niet gehaakt maar geweven, genaaid of geknoopt. Wie een kijkje wil nemen kan ons vinden op www.legia-forum.org Zo, dat was het eigenlijk. Groetjes
|
|
|
Niets is wat het lijkt....
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |