My Free Farm |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
zonzoekster ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zit nu op level 6.
Ik vind het wel een leuk spel, jammer dat het zo langzaam gaat. Maar ik ben niet van plan om er geld aan te besteden om sneller een bepaald doel te gaan halen. En jullie? Spelen jullie met geld in dit spel of houd je het ook gratis? |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik houd het gratis. ik besteed mijn geld liever aan handwerkspullen en spullen voor de kids dan in een spel. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
als je straks verder bent met het spel en meer geld verdiend hebt |
|
![]() |
|
zonzoekster ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Ik ben nu bij level 11.
Oh, wat erg, ik ben echt verslaafd....... Wat zijn jullie namen bij het spel? Misschien kunnen we dan "vrienden" worden bij My Free Farm? Mijn naam daar is eggenels. Tot ziens bij My Free Farm...... |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Esthertje heeft ook mij aangestoken, ben ook, komkommerplukker in level 3
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
oho ik ben er achter dat als je niet in het zelfde server zit je elkaar ook niet kunt vinden. het is idd heel verslavens. 's avonds voor ik naar bed ga zet ik de langdurende groentes op het land en 's morgens als ik wakker wordt en alles klaar heb staan gaat alles weer van het land om de kortdurende groentes te planten.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
erg he, zo'n verslaving.
Ik doe het ook zo. De langdurige groentes als ik weg ga of ga slapen, en overdag als ik toch achter de pc zit, kortdurende groente. Ik zit ook op server 3, als eggenels. Ik heb een apart emailadres aangemaakt. Ik vul enquete's in om coins te verdienen, en dan krijg je allemaal spam.... dat komt dan in dat aparte email adres dat ik alleen voor dit spel gebruik. Misschien een tip, of deden jullie dit al? @Rita, welke server zit jij en wat is je naam bij het spel? |
|
![]() |
|
enquetes? die ben ik nog niet tegen gekomen. Waar doe je dat dan?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
heb ze ook nog niet gezien , en ik hou het ook gratis
|
|
![]() |
|
annettevl ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
ja zit nu op level 9 ben een boertje |
|
liefs Annette
|
|
![]() |
|
alibreevaart ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Maart 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 121 |
ik had er beter af kunnen blijven
nou ja het is toch koud buiten. af en toe even kan toch geen kwaad ![]() kun je het programma ook op je buroblad zetten? hoe doe ik dat? vind ik makkelijker hoe doen jullie dat? |
|
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali |
|
![]() |
|
annettevl ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
de enquetes vind je rechts bovenin die ster met een p erin. dan krijg je een scherm waar je coins kunt kopen als je dan naar onderen scrolt kom je bij gratis coins van sponserpay daar kan je enquettes invullen tegen coins. succes ermee |
|
liefs Annette
|
|
![]() |
|
jamme ik zit in server 3 en kan je dus niet vinden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
wie zit er in server 1?? vogens mij zit ik al enige daar
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
hbootsman ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
ik zit zelf in server 3 onder de naam hbootsman
dus voeg me even toe :D |
|
![]() |
|
breigek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 538 |
in tegenstelling tot Happy Harvest en Happy Harvest 3 kun je geen buurtjes (vrienden) van elkaar worden. je kunt wel als je op dezelfde server zit lid worden van dezelfde boerengilde om zo gezamenlijk de boerengildequest te volbrengen. @ drempt: ik zit ook op server 1. ben level 25. |
|
|
|
![]() |
|
ik ben iniddels al vrienden met een aantal hier hoor. dus dat kan wel. je moet alleen op dezelfde server zitten.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
wij hebben elkaar al gevonden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik zag al een vriendschapsverzoek in mijn inbox verschijnen en heb je toegevoegd als vriend. Ik houd het ook gratis hoor. vul dus wel af en toe enquete's in op mijn extra email adres. Daar wil ik mijn gewone emailadres niet voor gebruiken, veel te veel spam. |
|
![]() |
|
ikzelf ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Ik speel Farmerama en ben elke avond even op mijn boerderijen ( heb er 5 )
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |