Myboshi |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Augustus 2013 om 14:17 |
Het schijnt helemaal in te zijn, Myboshi, heeft iemand er al ervaring mee en waar zijn patronen te vinden?
Regeren is vooruitzien, dus wil ik nu best gaan beginnen aan een lekkere muts en of sjaal.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je my boshi, dus los van elkaar intikt bij google zie je een boekje van € 2,95. Volgens mij is het hele idee erachter dat je een individuele muts maakt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was vandaag in een winkel waar het boekje met patronen lag. Het is echt niets bijzonders. Gewoon mutsen met veel kleurtjes. En vooral de muts te groot maken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het niet gewoon merk marketing? Wat ik zo zag vind ik het niet echt bijzonder.
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begrijp echt niet waar die hele hype vandaan komt, tis gewoon dikke wol waar je een muts van moet haken/breien en dan ook nog een labeltje op moet naaien zodat iedereen ook nog reclame loopt te maken. Maar zal wel aan mij liggen :-)
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel, ik zat al te kijken, wat is hier nu anders aan dan gewone wol. Nu weet ik het dus zeker.
|
|
Maaike
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag in de Beekbergse wolhal een paar boekjes liggen met My boshi, het is gewoon een muts, je kunt er een pompom op doen of zo'n zakje maken, heette dat niet beanie? Het is bedoeld om een rage te beginnen, net als de breipakketjes van de Vikingen. Geldklopperij.
|
|
wat rozengeur. |
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou inderdaad Magtelt ik vind het ook z'n onzinnige onzin, natuurlijk zijn de mutsen leuk maar niet leuker dan met welke andere wolsoort dan ook en dus ook niet apart. Gewoon gestreepte mutsen gemaakt van dikke wol, leuk maar om daar zo'n ophef over te maken..........ze doen net alsof het wiel weer opnieuw uitgevonden is......
En hoezo een labeltje van de wolsoort op je muts naaien....... |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Mischien kunnen Zeeman en Wibra ook naast de wol labeltjes verkopen. Uiteindelijk heeft Zeeman ook al t-shirts met hun naam erop. Wibra begint daar niet aan, ik heb het per mail gevraagd en het antwoord was Nee.
|
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn zonen wilden indertijd truien met een merk erop. Maar ik breide ze. Heb toen labeltjes laten maken.
Zwart met gele opdruk, alleen maar: HANDMADE lida Ze zijn jammer genoeg op (een half gros). Ze waren een groot succes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
MaaikeA
Post Options
Thanks(0)
|
http://bymiek.blogspot.nl/2010/03/dhz-labels-maken-deel-ii.htmlEen handige uitleg hoe je zelf een label kan maken
|
|
Maaike
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het komt misschien wel wat overdreven over, maar wat maakt het uit.
Wanneer het jongeren enthousiast maakt om te gaan haken of breien is dat toch leuk. En als daar dan een labeltje aan moet, dat kost 60 cent dus waarom niet. We maken toch zelf wel uit welk garen we er voor gebruiken. Groetjes, Jannie
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar heb je ook wel weer gelijk in, JannieV.
|
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had een pakket besteld moest deze voor iemand haken. Dacht dan heb ik gelijk die muts aan de sjaal (patroon) Ik kwam wol tekort maar dat hebben ze opgelost door een bolletje te sturen. Toch kom ik niet uit het patroon, heb gemaild maar tot op heden heb ik nog geen oplossing.
De wol is mooi en zacht, maar vind als je een stuk gehaakt heb, dat het toch stug is. Kan ook aan mij liggen hoor. Zelf zou ik deze niet meer kopen.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze hadden ook in mijn wolzaak zoiets liggen en dat heet mijn mutsi en dat staat ook helemaal vol met hoe kan het anders mutsjes.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |